Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> ÖÖhh, va?

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
JontePuma Posted: 2010-03-10 22:46:45

Became a member: 2008-07-12
Forum posts: 605
Vad har nu eriksson hittat på? Har ni andra också fått de datum era hästar sprungit turkosmarkerade i kalendern uppe till höger??
ENORMT irriterande när man råkar dra pilen där över och en hemsk spalt med info dyker upp...

Nä den där gillade jag inte.
Reply
Posted: 2010-03-11 13:53:13 Answer to: "Vad har nu eriksson hittat på? Har ni andra också fått de"

Became a member: 
Forum posts:
tycker väl det är ganska bra ändå,om man inte har full koll på när man ska starta hästarna istället för att gå in på stallschema eller trycka på alla hästar.
Reply
Soberano Posted: 2010-03-11 14:11:30 Answer to: "tycker väl det är ganska bra ändå,om man inte har full"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Jo det är ju ett helvetes jobb att gå in på stallschemat, ett helt klick faktiskt..... Jag stör mig oerhört på den nya kalendern för den hjälper inte ett skit. Det kommer upp en ruta där det står ett hästnamn och det är allt. Om du vill uppdatera kuskval osv måste du ju ändå gå in på anmälan så jag fattar inte var denna kalendern förenklar?
Reply
Posted: 2010-03-11 14:35:58

Became a member: 
Forum posts:
så här är det alltid, på alla spel som får uppdateringar. folk ropar och skriker efter grejer som dom vill se och istället kommer det totalt meningslösa grejer som varken förenklar eller förbättrar. visst är det irriterande. tycker också den här kalendergrejen känns helt slumpmässigt framplockad.
Reply
Medeltid Posted: 2010-03-11 16:17:54

Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 786
Själv har jag aldrig ens kunnat se den första kalendern pga att mitt griniga gamla ångverk till dator älskar att bråka med mig, så jag har ingen aning om ifall det är bra, dåligt eller irriterande.

Överst på min önskelista över småförändringar i spelet är att alla toppkuskar skall vara tillgängliga till alla storlopp.
Reply
Posted: 2010-03-11 16:40:33

Became a member: 
Forum posts:
angående småförändringar så önskar jag mig att vissa anmälningsstopptider ändras. Klass III, II och I t.ex. ibland vill man anmäla till alla tre, och då ska givetvis klass I ha anmälningsstopp först, inte sist. man vill ju HELST komma med i klass I, gör man inte det så ska man kunna satsa på II och III. nu är det omöjligt.
Reply
larockma Posted: 2010-03-12 08:54:17

Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
Jag förstår inte syftet med den "nya" kalendern uppe till höger. Det enda som sker nu är att när jag för musen däröver, så poppar det upp en ny ruta ligger ivägen ovanpå...den verkar innehålla kommande starter, men med mindre info än att gå via sin egen stallsida o kolla på kommande lopp. Hajjar ingenting hur jag skall använda denna nya pop-up..
Reply
[ 1 ]