1
2
3
4
[ 5
]
|
dujorha
|
Posted: 2010-02-28 13:13:17
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
När det blir sådana här belopp kommer inte det bästa fram hos människor... räkna inte med det !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-28 15:02:12  När det blir sådana här belopp kommer inte det bästa fram hos människor... räkna inte med det !! 
Answer to: "När det blir sådana här belopp kommer inte det bästa f"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, DOMINO ESON
|
Obs - detta var ett SKÄMT!!!
Det jag ville ha fram är att det faktiskt kunde vara så här.
OM jag hade en häst som var chanslös och hade en reserv med framspår i klass med Aliens Kiss vete fan om inte min häst helt plötsligt var halt eller förkyld...110t i första pris eller 68 miljoner??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-02-28 19:06:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, MANPOWER BANK
|
hehe ja omöjligt hade det inte vart i af 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-02-28 19:12:47  Obs - detta var ett SKÄMT!!!
Det jag ville ha fram är att det faktiskt kunde vara så här.
OM jag hade en häst som var chanslös och hade en reserv med framspår i klass med Aliens Kiss vete fan om inte min häst helt plötsligt var halt eller förkyld...110t i första pris eller 68 miljoner??
Answer to: "Obs - detta var ett SKÄMT!!!
Det jag ville ha fram är att det "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 6, COUNT HARRY
|
Eller kan det vara så att ägaren fick ett samtal efter avd 6 och 150000 för att stryka 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-02-28 22:02:33  Eller kan det vara så att ägaren fick ett samtal efter avd 6 och 150000 för att stryka 
Answer to: "Eller kan det vara så att ägaren fick ett samtal efter avd 6 och"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Mycke möjligt... jag tror en hel del kan hända mellan dessa lopp om folk är lite snabba i tanken o handlingen... 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-02-28 22:12:29  Mycke möjligt... jag tror en hel del kan hända mellan dessa lopp om folk är lite snabba i tanken o handlingen... 
Answer to: "Mycke möjligt... jag tror en hel del kan hända mellan dessa lopp "
|
V 6, COUNT HARRY
|
Fast varför sätta den hästen som A-häst från första början?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-03-02 15:14:01  Mycke möjligt... jag tror en hel del kan hända mellan dessa lopp om folk är lite snabba i tanken o handlingen... 
Answer to: "Mycke möjligt... jag tror en hel del kan hända mellan dessa lopp "
|
V 6, COUNT HARRY
|
Jag kom just att tänka på en annan märklig omständighet. Wallin som körde systemets ENDA spik och den som strök en chanslös häst som av någon anledning hamnat som A-häst på ett jättesystem...... Nån som känner Wallin till och med? En "kompis" till vinnaren hade ju enligt Wallin ringt honom efteråt och frågat vem som strök hästen, dom eller veterinären.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-03 01:34:23 Edited(1): 2010-03-03 01:35:48
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 2, BLUE ROCK
|
..Och om man tar bort varannan bokstav i Wallin blir det Ali början på Aliens Kiss!
O startnummret på Wallins andra uppsittning var samma som Unterseiners!
Och Foreign life är egentligen vadå? ALIEN!!!
Hehe jobbar på en Psykosavdelning så...

Bli nu inte för paranoid..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-03-03 10:04:52  ..Och om man tar bort varannan bokstav i Wallin blir det Ali början på Aliens Kiss!
O startnummret på Wallins andra uppsittning var samma som Unterseiners!
Hehe jobbar på en Psykosavdelning så...

Bli nu inte för paranoid..
Answer to: "..Och om man tar bort varannan bokstav i Wallin blir det Ali "
|
V 6, COUNT HARRY
|
Jag skriver det lite med glimten i ögat men HUR kan man sätta en häst som inte visat form,inte startat på 1.5 månad då hästen var dålig,med bakspår över kort distans, som A-häst på ett så stort system?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-03 17:45:00  Jag skriver det lite med glimten i ögat men HUR kan man sätta en häst som inte visat form,inte startat på 1.5 månad då hästen var dålig,med bakspår över kort distans, som A-häst på ett så stort system?
Answer to: "Jag skriver det lite med glimten i ögat men HUR kan man sätta en "
|
V 2, BLUE ROCK
|
Det var inte det enda udda han gjorde..
Han spelade ett jokersystem för ca 10000kr (knappast normalt)
Han hittade Midsummer King 3% o gick alltså emot omgångens största favorit Hobbe Skift.
Han garderade även omgångens näst största favorit Colombian Necktie med Bobtail, ett STO som vann i guld trots dödens (tillhör inte vanligheterna nåt utav det)..
Han SPIKADE Zerba G i ett lärlingslopp..
Seagardens lady 6% satte han då han uppenbarligen oxå garderade mot stallskriket Frillan Filiokus.
Han fick med 8% Celebrity Photo från bakspår en häst som inte vunnit sen somamaren 08.
Allt detta gjorde att han på 1 861 613 system lyckades bli helt ensam..
Så visst är det underligt att han rankade upp Foreign Life men ändå...
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-03-03 22:33:52  Det var inte det enda udda han gjorde..
Han hittade Midsummer King 3% o gick alltså emot omgångens största favorit Hobbe Skift.
Han garderade även omgångens näst största favorit Colombian Necktie med Bobtail, ett STO som vann i guld trots dödens (tillhör inte vanligheterna nåt utav det)..
Seagardens lady 6% satte han då han uppenbarligen oxå garderade mot stallskriket Frillan Filiokus.
Han fick med 8% Celebrity Photo från bakspår en häst som inte vunnit sen somamaren 08.
Allt detta gjorde att han på 1 861 613 system lyckades bli helt ensam..
Så visst är det underligt att han rankade upp Foreign Life men ändå...
Answer to: "Det var inte det enda udda han gjorde..
Han spelade ett jokersystem f&o"
|
V 6, COUNT HARRY
|
Hade jag den budgeten skulle jag lätt satsa på Jokersystem.
Var tidig vid gardering enligt mig då han varit ute på rätt distanser och har härdats på V75 och dessutom ett bra spår. Lite streckad pga en jättefavorit men ett så stort Jokersystem lämnar ju öppet för ganska mycket garderingar.
Samma sak där, tidig vid gardering och på ett så stort system så var väl ändå Colombianen värd att försöka fälla, vinner ju YTTERST sällan numera.
Wallin
Seagarden hade läget och har härdats på V7 och ett öppet lopp. Celebrity gjorde andra starten hos Åke där han var bra i debuten och har alltid visat fin fart,
Räkna nu också med att om han hade ett Jokersystem så var de flesta av dessa vinnare antagligen B och C rankade med tanke på att han behövde en A- häst i sista. Knappast krav på minst 4 A hästar på så stort system. Snarare spiken och minst 2 A-hästar eller är jag helt ute och vimsar?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-03-03 22:44:34   Han spelade ett jokersystem för ca 10000kr (knappast normalt)
Hade jag den budgeten skulle jag lätt satsa på Jokersystem.
Var tidig vid gardering enligt mig då han varit ute på rätt distanser och har härdats på V75 och dessutom ett bra spår. Lite streckad pga en jättefavorit men ett så stort Jokersystem lämnar ju öppet för ganska mycket garderingar.
Samma sak där, tidig vid gardering och på ett så stort system så var väl ändå Colombianen värd att försöka fälla, vinner ju YTTERST sällan numera.
Wallin
Seagarden hade läget och har härdats på V7 och ett öppet lopp. Celebrity gjorde andra starten hos Åke där han var bra i debuten och har alltid visat fin fart,
Räkna nu också med att om han hade ett Jokersystem så var de flesta av dessa vinnare antagligen B och C rankade med tanke på att han behövde en A- häst i sista. Knappast krav på minst 4 A hästar på så stort system. Snarare spiken och minst 2 A-hästar eller är jag helt ute och vimsar?
Answer to: "Han spelade ett jokersystem för ca 10000kr (knappast normalt)[/"
|
V 2, BLUE ROCK
|
Nä det är nog så.. men ändå, killen verkar inte ranka som Svensson precis o Foreign Life kanske hade vunnit med 40meter om han inte strykts?
Hatten av till galningen!
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-03-03 22:48:32  Nä det är nog så.. men ändå, killen verkar inte ranka som Svensson precis o Foreign Life kanske hade vunnit med 40meter om han inte strykts?
Hatten av till galningen!
Answer to: "Nä det är nog så.. men ändå, killen verkar inte "
|
V 6, COUNT HARRY
|
Absolut lyfter jag hatten för en som är ensam med 7 rätt!!
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
|