[ 1
]
|
|
Posted: 2010-01-30 15:46:53 Edited(2): 2010-01-30 15:48:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
Alltså, kolla på målfotot i brons. Nå´n ordning får det väl ändå vara. Det är ingen hals fel eller så på vissa , och min Universe V är ganska uppenbar 4 på fotot, men står som 8a !!!
Running Through fire är det ju rent komiskt att se placeringen på !
Går ju inte att förklara med att de är i ytterspår heller eftersom Ninjaman står före dessa båda...
Gör om , Gör rätt !
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-01-30 15:58:17  Alltså, koll målfotot i brons. Nå´n ordning får det väl ändå vara. Det är ingen hals fel eller så på vissa , och min Universe V är ganska uppenbar 4 på fotot, men står som 8a !!!
Running Through fire är det ju rent komiskt att se placeringen på !
Gör om , Gör rätt !
Answer to: "Alltså, koll målfotot i brons. Nå´n ordning få"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Fast vinnaren var det inte mycket att snacka om 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-01-30 16:52:02
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2010-01-30 17:14:07
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Va väll flera år sedan som admin sa att vi skulle skita i målfotot..?  ser skumt ut, ja vist men inget ovanligt..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2010-01-30 17:25:48
Answer to: "Nej, den e odiskutabel ! Själv är jag nöjd om jag nu bara f&"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jo jag skulle nog säga en av de absolut tuffaste bronsfinalerna som körts och din BORDE varit längre fram. Skön seger hursomhelst 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-01-30 18:05:51 Edited(4): 2010-01-30 18:07:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
Limpicus, Här är det ju knappt något rätt. Att skita i fotot fattade jag mera var de gånger när det var frågan om när hästarna var mera jämsides ? Är jag helt fel ute där ?
Ja ja, det är ju som det är och jag är väl inte så chockad. Mest fascinerad över att det fortfarande händer.
Soberano...Finns ju inget "borde" i loppen . Inget ens att fundera på...Snygga värden på de blå spelar ju ändå ganska liten roll ! mest ögongodis nu...
Ungefär som att tro att Real Betis skulle va bra i fotboll för de har riktigt grymmesnygga tröjor
Problemet är väl bara att UV har både bra siffror och resultat, så nå´t av det borde ju betyda något, men man börjar ju undra efter sista loppen 
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2010-01-30 19:14:16  Limpicus, Här är det ju knappt något rätt. Att skita i fotot fattade jag mera var de gånger när det var frågan om när hästarna var mera jämsides ? Är jag helt fel ute där ?
Ja ja, det är ju som det är och jag är väl inte så chockad. Mest fascinerad över att det fortfarande händer.
Soberano...Finns inget "borde". Inget ens att fundera på...Värde spelar ju ändå ganska liten roll ! mest ögongodis nu... Ungefär som att tro att Real Betis skulle va bra i fotboll för de har riktigt grymmesnygga tröjor
Problemet är väl bara att UV har både bra siffror och resultat, så nå´t av det borde ju betyda något, men man börjar ju undra efter sista loppen 
Answer to: "Limpicus, Här är det ju knappt något rätt. Att skita i"
|
|
jag vet inte alls..  finns nog många buggar i spelet om man letar.. vet inte alls hur det är codat heller..
min gamla tre åring blev uttagen till breeders final trots att den var 5:a imål i 1:A försöket.. inte förvånad 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-01-30 20:16:43
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha...ja det är ju skönt när det är åt det hållet 
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2010-01-30 20:23:39
|
|
Sålde den nu får väll se om nya ägaren får ha anmälningen kvar.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-01-30 21:04:05  Sålde den nu får väll se om nya ägaren får ha anmälningen kvar.. 
Answer to: "Sålde den nu får väll se om nya ägaren får ha a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja har kvar den ännu 
väldigt konstigt 
|
|
Reply
|
|