1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2010-01-09 20:04:00  Du är ingen dålig spelare för att du INTE har Brian Key.
Hur många har med honom idag...nej min vän GLÖM detta o gå vidare.

Answer to: "Du är ingen dålig spelare för att du INTE har Brian Key.
H"
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, SHARAPOVA
|
Jo men om man i stort sett garderar med alla hästar i ett dubbellopp så kan man lika gärna ta alla. Nu missar jag ju ett dunderodds bara för det. Ska vara gubbgrinig ett tag till sen ska jag glömma det 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-01-10 01:17:40
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 1, LATE SPEED
|
MYCKET nöjd med min spik på Late Speed  
Sorry men måst få pikas lite 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-01-10 10:25:21
Answer to: "MYCKET nöjd med min spik på Late Speed :D:D
Sorry men m"
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, SHARAPOVA
|
Helt klart snyggt, speciellt med tanke på att Maha-fanatikern sa "att den inte kan vinna" eller hur var det? 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2010-01-10 10:47:00  Helt klart snyggt, speciellt med tanke på att Maha-fanatikern sa "att den inte kan vinna" eller hur var det? 
Answer to: "Helt klart snyggt, speciellt med tanke på att Maha-fanatikern sa &quo"
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
V 14, SHARAPOVA
|
Haha jag är ingen Maha-fanatiker. Jag hade lite förutfattade meningar om Late Speed. Han var bra men det är små marginaler. Hade Americandream tagit sig förbi Late Speed i starten så hade Sharapova vunnit. Men nu vann Late Speed, grattis till dem som fick in den.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2010-01-10 11:06:25  Haha jag är ingen Maha-fanatiker. Jag hade lite förutfattade meningar om Late Speed. Han var bra men det är små marginaler. Hade Americandream tagit sig förbi Late Speed i starten så hade Sharapova vunnit. Men nu vann Late Speed, grattis till dem som fick in den.
Answer to: "Haha jag är ingen Maha-fanatiker. Jag hade lite förutfattade meni"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
V 14, SHARAPOVA
|
Sharapova hade inte vunnit om den fått ledningen. Hade Sharapova fått spets så hade det varit ledigt i dödens och då hade Tobbe tidigt sänt fram Wiona i dödens och krossat Sharapova... Sharapova va riktigt dålig för dagen... Förmodligen för att den gick med skor..
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|