[ 1
]
|
Mancher
|
Posted: 2010-01-05 21:59:51 Edited(1): 2010-01-05 23:04:38
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
6 aspekter som bevisar att Victory_Stables även är Daniel10:
1 § De skriver på ett identiskt inkorrekt grammatiskt vis.
2 § Båda säljer hästar till nystartade konton för överpriser
3 § Exakt samma nystartade konton har köpt hästar för överpriser av både Daniel10 och Victory_Stables, bl.a. Missy_! Three Of Diamonds och Gentleman Knight var väl inga direkta stjärnor va? Behöver man inte vara rutinerad travzonenlirare för att förstå
4 § Så fort jag utnämner Victory_Stables för att vara Daniel10 och vice versa får jag ett mothugg utan dess like, som ger inslag av osäkerhet och rädsla på att jag någon gång kommer avslöja lurmakaren
5 § Det är bra många fler än jag som nämnt detta förr
6 § Victory_Stables anser att han är Daniel10s bror
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-01-05 22:38:20  6 aspekter som bevisar att Victory_Stables även är Daniel10:
1 § De skriver på ett identiskt okorrekt grammatiskt vis.
3 § Exakt samma nystartade konton har köpt hästar för överpriser av både Daniel10 och Victory_Stables, bl.a. Missy_! Three Of Diamonds och Gentleman Knight var väl inga direkta stjärnor va? Behöver man inte vara rutinerad travzonenlirare för att förstå
4 § Så fort jag utnämner Victory_Stables för att vara Daniel10 och vice versa får jag ett mothugg utan dess like, som ger inslag av osäkerhet och rädsla på att jag någon gång kommer avslöja lurmakaren
Answer to: "6 aspekter som bevisar att Victory_Stables även är Daniel10:
1"
|
Became a member:
Forum posts:
|
7 § Daniel10 var väl hela tiden online och spelade på medans Victory_Stables var typ aldrig inne. Nu är det tvärtom, Daniel10 offline medans Victory är mer online?
8 § Eftersom jag har snackat en del med både Victory och Daniel så vet jag at det är Daniel10 som använder Victory_Stables och det kan jag förstå genom som Puch sa igenom hans skrivsätt..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-01-05 22:46:05  7 § Daniel10 var väl hela tiden online och spelade på medans Victory_Stables var typ aldrig inne. Nu är det tvärtom, Daniel10 offline medans Victory är mer online?
8 § Eftersom jag har snackat en del med både Victory och Daniel så vet jag at det är Daniel10 som använder Victory_Stables och det kan jag förstå genom som Puch sa igenom hans skrivsätt..
Answer to: "7 § Daniel10 var väl hela tiden online och spelade på medan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jadu helt otroligt vad folk tror så mycket. Tro vad ni vill Jonas Delshammar är mitt namn och jag gillar detta spel något fel med det? omogna små pojkar som tror och ska leka.. tråkigt med sånt
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-01-05 23:00:14  6 aspekter som bevisar att Victory_Stables även är Daniel10:
1 § De skriver på ett identiskt okorrekt grammatiskt vis.
1"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
 okorrekt grammatiskt vis
Inkorrekt.
Kasta inte sten i glashus 
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-01-05 23:04:02 Edited(2): 2010-01-05 23:04:15   okorrekt grammatiskt vis
Inkorrekt.
Kasta inte sten i glashus 
Answer to: "okorrekt grammatiskt vis
Inkorrekt.
Kasta inte sten i glas"
|
|
Kände på mig när jag skrev den meningen att det vart något fel. Ska bättra mig lovar gubben! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-01-05 23:35:10  Jadu helt otroligt vad folk tror så mycket. Tro vad ni vill Jonas Delshammar är mitt namn och jag gillar detta spel något fel med det? omogna små pojkar som tror och ska leka.. tråkigt med sånt
Answer to: "Jadu helt otroligt vad folk tror så mycket. Tro vad ni vill Jonas Del"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Var hälsad mister Jonas, hur mår lillpojken Daniel som inte är inne så ofta längre? Börjar faktist sakna han 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-01-06 00:23:15  6 aspekter som bevisar att Victory_Stables även är Daniel10:
1 § De skriver på ett identiskt inkorrekt grammatiskt vis.
1"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Lägg ner det här nu...
Det kan va så att du har rätt det kan va så att det är fel..
Än så länge är Eriksson enda bedömmare av vem som fuskar eller inte så skicka in ditt första inlägg till honom o om det inte händer nåt så fårt du nog lära dig leva med det!
Tråden kommer inte leda någonstans mer än till lösryckta beskyllningar, KalleBlomqvist-bevisningar, penismätning o lama ursäkter o smågnabb ala sandlåda.. Precis som alla andra trådar i den här kategorin..
Trist om nån fuskar
Trist om nån kommer med orättvisa beskyllningar
Men så kanske livet är i anonyma gratis online-spel..
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-01-06 00:57:16  Kände på mig när jag skrev den meningen att det vart något fel. Ska bättra mig lovar gubben! 
Answer to: "Kände på mig när jag skrev den meningen att det vart n&arin"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Härligt! Vi kan ju inte ha folk som skriver "okorrekt" här på tz, funkar ju bara inte 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-01-06 01:04:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kings allvarligt så vet jag inte, tror han blivit avstängd för han var uppkäftig mot ett flertal personer av det jag förstår såhär långt? eftersom alla tror att jag är Daniel10 nu helt plötsligt vilket är väldigt tråkigt.
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2010-01-06 01:29:18 Edited(1): 2010-01-06 01:41:39
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Fast Daniel10 har väl tidigare erkänt att han spelat på Victory_Stables användare??? Kolla tråden "Victory_Stables = Daniel10 ??" i "Allmänt".
Utdrag ur tråden, postat av Ghrow:
 Postad: 2009-12-08 23:20:19
hahahaha det är 100000 % att daniel10 har tagit över victory stables. Victory tackade för sig på sin stallsida med : Tack och Hej och ladde ut sina hästar för 1 kr styck?
Sedan som ni säger så talar han på ett omognare sätt - likt daniel10. Det är daniel10!!
Svar från Victory_Stables:
 Postad: 2009-12-09 16:00:04
okej, visst
men anser ni att jag har börjat fuska eller?
folk kan vell ändra sig?
jaja jag orkar faktikst inte lägga ner onödig tid på sånt..
EDIT: Så om den riktige Victory_Stables nu är tillbaka igen är väl ett bra tips att byta lösenord så att inte lillebror kan logga in. 
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-01-06 01:37:34
|
|
9 § Victory_Stables erkänner själv
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-01-06 02:18:34
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag Jonas Delshammar spelar på Victory_Stables min bror Daniel Delshammar har stallet Daniel10 och han har blivit bannad tror jag, för frågade lillen innan. men tycker bara det är tråkigt när folk anklagar. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-01-06 03:56:49
|
|
Vi gör ett försök till...
Lägg ner det här nu...
Än så länge är Eriksson enda bedömmare av vem som fuskar eller inte så skicka in ditt första inlägg till honom o om det inte händer nåt så fårt du nog lära dig leva med det!
Tråden kommer inte leda någonstans mer än till lösryckta beskyllningar, KalleBlomqvist-bevisningar, penismätning o lama ursäkter o smågnabb ala sandlåda.. Precis som alla andra trådar i den här kategorin..
Trist om nån fuskar
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2010-01-06 09:40:24  Vi gör ett försök till...
Lägg ner det här nu...
Trist om nån fuskar
Answer to: "Vi gör ett försök till...
Lägg ner det här nu.."
|
|
Jag har gjort det, syftet med detta är att jag vill att fler ska vara vaksamma och få andras bedömningar av situationen, och det har jag fått!
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2010-01-07 01:19:31  Jag har gjort det, syftet med detta är att jag vill att fler ska vara vaksamma och få andras bedömningar av situationen, och det har jag fått!
Answer to: "Jag har gjort det, syftet med detta är att jag vill att fler ska vara "
|
|
ok.. Point taken.. Om fler håller koll o anmäler blir det troligen bättre..
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|