1
[ 2
]
|
Soberano
|
Posted: 2009-12-15 19:19:13  Det är ju skandal OM det verkligen är så! Då kan ju ett nyskapat stall köpa Stopping Trasher, Great Horsetail, Steel Devil och dom för 100-tals miloner?!? Så kan det ju bara inte vara!
Answer to: "Det är ju skandal OM det verkligen är så! Då kan ju e"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Fast jag antar att du inte kan handla för mer än vad du har i kassan men att du kan göra det flera ggr. Det innebär ju att du inte kan köpa någon häst som är dyrare än vad du har men att du kan köpa flera i samma prisklass. Bör hursomhelst åtgärdas.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-15 22:04:30  Fast jag antar att du inte kan handla för mer än vad du har i kassan men att du kan göra det flera ggr. Det innebär ju att du inte kan köpa någon häst som är dyrare än vad du har men att du kan köpa flera i samma prisklass. Bör hursomhelst åtgärdas.
Answer to: "Fast jag antar att du inte kan handla för mer än vad du har i kas"
|
Became a member:
Forum posts:
|
många skumma nybörjar stall som bjudit många överpris på MIICKELS (namn) hästar på några få dagar nu. luktar solklart fusk.
|
|
Reply
|
|
mickeel
|
Posted: 2009-12-16 21:05:35
|
Became a member: 2008-03-04
Forum posts: 208
|
Jag drabbas och naglo klarar sig fy faan.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-17 19:06:27  Jag drabbas och naglo klarar sig fy faan.
Answer to: "Jag drabbas och naglo klarar sig fy faan."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känner igen det mickeel. Kakan har anklagat mig med. Han får precis som han vill den gnällspiken.  Trist. Jag fick tillbaka två hästar jag sålt helt regelrätt för 2 miljoner st.
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-17 19:21:45
|
Forum posts: 5430
|
Kakan har fuskat mest av alla och ändå sitter han och letar fusk... I hans värld var det okej att fuska förut men inte nu...  Det roligaste är att han inte fattar att nästan alla rycker att han är en pajas... haha!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-17 20:13:34  Kakan har fuskat mest av alla och ändå sitter han och letar fusk... I hans värld var det okej att fuska förut men inte nu...  Det roligaste är att han inte fattar att nästan alla rycker att han är en pajas... haha!!
Answer to: "Kakan har fuskat mest av alla och ändå sitter han och letar fusk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad vare för fusk jag har gjort menar du? 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-17 22:26:14  Vad vare för fusk jag har gjort menar du? 
Answer to: "Vad vare för fusk jag har gjort menar du? :)"
|
|
Inget alls... Du förnekar så mycket att du tror nog faktiskt på fullaste allvar att du aldrig ha fuskat... Det är inte sunt, men om du mår bra av det så fortsätt...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-17 22:30:45  Inget alls... Du förnekar så mycket att du tror nog faktiskt på fullaste allvar att du aldrig ha fuskat... Det är inte sunt, men om du mår bra av det så fortsätt...
Answer to: "Inget alls... Du förnekar så mycket att du tror nog faktiskt p&a"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad är det exakt som jag förnekar?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-12-18 01:18:50
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Nu är det TRE trådar igång som handlar om att folk beskyller varann fram o tillbaka om fusk..
Lägg ner.. Anmäl till Eriksson o sluta gnäll?
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2009-12-18 12:31:58  Vad är det exakt som jag förnekar?
Answer to: "Vad är det exakt som jag förnekar?"
|
|
Ditt fuskande kanske??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-19 16:36:58
|
Became a member:
Forum posts:
|
B_Good står återigen för visdomen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-12-19 19:00:10  Nu är det TRE trådar igång som handlar om att folk beskyller varann fram o tillbaka om fusk..
Lägg ner.. Anmäl till Eriksson o sluta gnäll?
Answer to: "Nu är det TRE trådar igång som handlar om att folk beskyll"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han skiter i det vad jag märkt ,
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-12-20 01:15:01  Han skiter i det vad jag märkt ,
Answer to: "Han skiter i det vad jag märkt ,"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Kanske.. Eller oxå hinner han inte.. Eller oxå är det inte fusk.. Eller så stänger han av 45 fuskare varje dag utan att du hinner märka det..
I vilket fall som helst tror jag inte på strategin att i forumet med hjälp av diverse lösryckta beskyllningar, Kalle-blomqvist-undersökningar, sparad korresppondans, ordmärkningar o allmänt logiska och ologiska argument lyckas tjata bort en fuskare alternativt få honom att få dåligt samvete o erkänna sitt fusk o sluta.. Funkar nog inte..
Typ lägg ner?
Eller åtminstonde samla ihop alla fuskanklagelser i en tråd?
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|