1
2
3
4
[ 5
]
|
|
Posted: 2009-10-18 03:09:14
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är bara att bocka och buga över tritons insats. även de bästa har fel ibland ;-)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 10:21:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, TRITON SUND
S 2, BEANIE M.M.
|
 Sällan har man sett sånt material som Hultman få så skral utdelning.
Skral utdelning??? Ja, han är nog sjukt missnöjd med året...... ::o
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 10:54:18   Sällan har man sett sånt material som Hultman få så skral utdelning.
Skral utdelning??? Ja, han är nog sjukt missnöjd med året...... ::o
Answer to: "Sällan har man sett sånt material som Hultman få s&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag hade ju rätt.
Triton har maximal form, är inte bättre.
Extremt maxat lopp kört i halsen så hade han förlorat så hade det varit pension direkt.
Hultman har 80 hästar på den "riktiga listan". Dubbelt så många utspridda.
Vunnit 28 lopp i år.
Kajsa Frick har vunnit mer som kusk.
Underpresterar mer än någon annan, med ett sånt material.. pinsamt.
men, Hultman är ju bäst 
Eller hur StigHenry?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 10:56:36  plokko fel ute igen?? Hoppsan.....
Hultman vinner SM. Fy fan vad dåligt..... tjock är han också...
Har världsrekordhållaren gått i mål än??
Kan inte de som skrev upp Beanie M.M säga att de skämtade bara.....
Answer to: "plokko fel ute igen?? Hoppsan.....
Hultman vinner SM. Fy fan vad då"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 plokko fel ute igen?? Hoppsan..... Hultman vinner SM. Fy fan vad dåligt..... tjock är han också... Har världsrekordhållaren gått i mål än?? Kan inte de som skrev upp Beanie M.M säga att de skämtade bara.....
Kan du inte läsa?
Torvald skulle inte vinna.
Triton har form.
Beanie var säkert som bäst, jojo, till o med en anti-intelligent norrlänning som du kanske förstår att han var sjuk, men vem vet.
Har du skickat kärlekskort till Hultman än?
Ni kan säkert gå Viktväktar-kurser ihop.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-10-18 11:00:41   plokko fel ute igen?? Hoppsan..... Hultman vinner SM. Fy fan vad dåligt..... tjock är han också... Har världsrekordhållaren gått i mål än?? Kan inte de som skrev upp Beanie M.M säga att de skämtade bara.....
Kan du inte läsa?
Torvald skulle inte vinna.
Triton har form.
Beanie var säkert som bäst, jojo, till o med en anti-intelligent norrlänning som du kanske förstår att han var sjuk, men vem vet.
Har du skickat kärlekskort till Hultman än?
Answer to: "plokko fel ute igen?? Hoppsan..... Hultman vinner SM. Fy fan vad d&"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 10, COMMANDER CROWE
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 11:04:58
Answer to: "http://travzonen.com/travforum/user_images/1173_1254860489_re.JPG[/img"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 11:09:48
Answer to: "http://travzonen.com/travforum/user_images/1173_1254860489_re.JPG[/img"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vem är ens gubb-knarkarn?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-10-18 11:15:53  vem är ens gubb-knarkarn?
Answer to: "vem är ens gubb-knarkarn?"
|
V 10, COMMANDER CROWE
|
det borde du veta? du vet ju allt? :O
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 11:29:12 Edited(3): 2009-10-18 11:39:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, TRITON SUND
S 2, BEANIE M.M.
|
 Beanie MM om han kommer till spets blir väl hästen att slå, han har ju lekt bort Triton en gång så det är väl inte ens en seriös motståndare?
Väldigt konstigt att plokkos drag alltid är sjuka, och alltid hade vunnit lätt om de inte varit sjuka, suttit fast, möt en häst som hade en tjock tränare osv.. Patetiskt är vad detta är...
Om jag är anti-intelligent eller inte hör väl knappast hit? Dock hade jag rätt och du var ute och cyklade på din lilla gröna cykel, IGEN!
Hur mycket pengar har Kajsa kört in?? Björn vinner ju flest lopp han också, måste väl vara bäst i Sverige då??
Skulle vi säkert behöva, By the way, Anna Anka ringde och ville ha dig med på charmkurs. Jag avböjde för du skulle ju på möte ang social träning med färjan Håkan. Synd att det krockade....
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-10-18 12:29:20   Beanie MM om han kommer till spets blir väl hästen att slå, han har ju lekt bort Triton en gång så det är väl inte ens en seriös motståndare?
Väldigt konstigt att plokkos drag alltid är sjuka, och alltid hade vunnit lätt om de inte varit sjuka, suttit fast, möt en häst som hade en tjock tränare osv.. Patetiskt är vad detta är...
Om jag är anti-intelligent eller inte hör väl knappast hit? Dock hade jag rätt och du var ute och cyklade på din lilla gröna cykel, IGEN!
Answer to: "Beanie MM om han kommer till spets blir väl hästen att sl&"
|
V 10, COMMANDER CROWE
|
5 stars!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 14:01:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men ni kan inte mena på allvar att ni hade varit nöjda med Hultmans år ? Hade inte dom två halte lottorna ( Maha och Triton ) sprungit in 90 % av Hultmans intjänade pengar så hade han nog stått och gråtit i TV4 och sagt att hela världens otur är emot honom. Nej skicka Maharajah till Svanstedt så hade han nog sänkt sitt rekord med någon sekund bara genom att lära sig trava ordentligt  Det får han nog inte lära sig hos Hultman då det mest verkar vara ett dagis för hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 14:03:12 Edited(1): 2009-10-18 14:05:19   Beanie MM om han kommer till spets blir väl hästen att slå, han har ju lekt bort Triton en gång så det är väl inte ens en seriös motståndare?
Hur mycket pengar har Kajsa kört in?? Björn vinner ju flest lopp han också, måste väl vara bäst i Sverige då??
Skulle vi säkert behöva, By the way, Anna Anka ringde och ville ha dig med på charmkurs. Jag avböjde för du skulle ju på möte ang social träning med färjan Håkan. Synd att det krockade....
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej, Beanie är inte bättre, gick nyligen 1.10.7, WR, men är det 500m till så klarar han inte mer än 1.13.9, blir grymt försvagad. Helt klart rimligt.
Vad hade du rätt om?
Jag sa att Torvald inte pallar distansen och att Triton var i form.
Hade jag fel?
Björn är bäst, ja.
Återigen din anti-intelligens. Hultman har över 80 hästar, vitt på papper. 13 milj inkörda, 9 milj av två hästar. Dvs 4 milj över till de andra 80.
Finns det någon motsvarighet? Kan någon med så mycket hästar köra in så lite pengar? Han måste vara helt ofattbart dålig. Särskilt med tanke på att han får välja sina unghästar bland hundratal. Men visst, man kan underprestera med 80 hästar bara två springer? Han är ändå din älskling  Herregud. Sök för din fanatism, finns säkert någon som behandlar.
Vet ej vem Anna Anka är eller färjan Håkan. Följer inte vad jag förmodar är Aftonbladet-producerade nyheter, men förstår att du är hemma här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 14:10:32   Beanie MM om han kommer till spets blir väl hästen att slå, han har ju lekt bort Triton en gång så det är väl inte ens en seriös motståndare?
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om man räknar bort Triton och den halta så har han tagit 19 segrar i år på 80 hästar i träning.
Blir en utmaning att hitta något i paritet.
Prova.
Den riktigt usla tränaren framstår som bra i jämförelse med kvadraten.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 14:13:55  Men ni kan inte mena på allvar att ni hade varit nöjda med Hultmans år ? Hade inte dom två halte lottorna ( Maha och Triton ) sprungit in 90 % av Hultmans intjänade pengar så hade han nog stått och gråtit i TV4 och sagt att hela världens otur är emot honom. Nej skicka Maharajah till Svanstedt så hade han nog sänkt sitt rekord med någon sekund bara genom att lära sig trava ordentligt  Det får han nog inte lära sig hos Hultman då det mest verkar vara ett dagis för hästar.
Answer to: "Men ni kan inte mena på allvar att ni hade varit nöjda med Hultm"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dom är fanatiker.
Är som att krama vatten ur en sten. Han är bara bäst för han gråter i tv och flirtar med Edlund, finns inga argument.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 17:28:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Det bästa loppet som har körts i Sverige.
Hultman om SM 2009.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-10-18 18:17:20
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, TRITON SUND
S 2, BEANIE M.M.
|
 Björn är bäst, ja.
När vann "den bäste" V75 senast??
 Vad hade du rätt om? Jag sa att Torvald inte pallar distansen och att Triton var i form. Hade jag fel?
Har för mig att jag läste ett ev dina mer patetiska inlägg, där stod något i stil med  Beanie MM om han kommer till spets blir väl hästen att slå, han har ju lekt bort Triton en gång så det är väl inte ens en seriös motståndare?
Men det skrev du väl eftersom någon hade retat dig och du ville sticka ut lite från mängden..... Börjar bli tröttsamt nu bara...
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-10-18 20:09:56
|
V 10, COMMANDER CROWE
|
Att du inte bara kammar ner nån gång Plokko 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-10-18 20:39:24
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 2, BEANIE M.M.
|
Hänger inte riktigt med i vad diskussionen går ut på men Beanie MM var knappast helt kurant igår med tanke på hur grym han varit på slutet och hur han helt la ner allt så redan 400 kvar. Torvald fick ju grymma positionsbekymmer och är ju knappast distansgynnad heller.
Så att de två värsta motbuden kom bort går väl knappast att diskutera eller? QDC har jag ingen koll på var den höll hus eller hur den gick.
Det var kanske ett av de bästa loppen någonsin med endast svenska ekipage när startlistan kom. Men med tanke på tre av de bästa försvann av olika anledningar så kan man ju knappast påstå det såhär efteråt.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
[ 5
]
|