Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Travklipp -> Maharajah
 

Kolla in travlopp runt om i världen. Youtube filmer kan läggas in genom att skriva [youtube]länken[/youtube] så bäddas videon in i inlägget.
Username

Password

[ 1 ]   2   3  
Author Message
Posted: 2008-12-10 00:02:11

Became a member: 
Forum posts:
Är det nån som vet vart man kan se klippet eller få tag i klippet där örjan tårögt säger att maharajah är den finaste häst han någonsin kört? har för mig att det är efter e3 finalen men är inte säker.
Reply
Posted: 2008-12-12 16:00:01 Answer to: "Är det nån som vet vart man kan se klippet eller få tag i "

Became a member: 
Forum posts:
Vet ej..
Galet klipp det där.. Örjan gick från favorit till sopa.

Tv4 visar det varje lördag annars, du får nog se det där..
Reply
Posted: 2009-07-23 15:16:47

Became a member: 
Forum posts:
Maharajah i någon lunda form slår ingen han punkt slut
Reply
Posted: 2009-07-24 15:59:34 Answer to: " Maharajah i någon lunda form slår ingen han punkt slut"

Became a member: 
Forum posts:
Yield Boko tar Maharajah åtta dagar i veckan..
Reply
Posted: 2009-07-24 16:30:02 Answer to: "Yield Boko tar Maharajah åtta dagar i veckan.."

Became a member: 
Forum posts:
Har jag sagt i 2 år, men först nu folk börjar förstå vilken bluff Maha är.
Nu Pagadi leker också med Maha.. vad har vi mer Luddes sprinterhäst, Kronos något?


Listan är lång.
Hultman är tjock.
Vad mer behövs sägas?
Reply
Posted: 2009-07-24 16:31:40 Answer to: " Maharajah i någon lunda form slår ingen han punkt slut"

Became a member: 
Forum posts:
Sist ut.
Dåligt trav (alltid).
Kan inte växla tempo.
JAPP EN KANON. HEH.

Gått bra i år, inte vunnit ett jävla skit.
Antar att Hultman är din idol?
Maha "leker" ju med Triton i jobb, Hultman måste ha rätt.
Reply
Posted: 2009-07-24 20:18:56

Became a member: 
Forum posts:
Jag har själv också alltid sagt att Yield är den bästa.... Maharajah har ju blivit upphaussad i media nåt förjävligt.
Reply
Andynalan Posted: 2009-07-25 16:44:35

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641

Hultman är tjock.


Kom från rätt käft...
Reply
Posted: 2009-07-26 11:27:05 Answer to: "Hultman är tjock. Kom från rätt käft"

Became a member: 
Forum posts:
Japp, jag får förolämpa alla karaktärslösa tjockisar eftersom jag har kroppen numero uno.
Reply
Posted: 2009-07-30 11:49:49

Became a member: 
Forum posts:

Antar att Hultman är din idol?


Antar att Björn Ranelid är din??? bra val..... Han gör nog en lyckad figur av sig när han är med i stjärnorna på slottet....
Reply
Posted: 2009-08-03 17:01:54 Answer to: "Antar att Hultman är din idol? Antar att Björn"

Became a member: 
Forum posts:
Jag har ingen idol, kan inte se någon annan människa ens ställa sig i paritet med min intelligens eller exteriör. Mitt val av avatar kan ju inte vara ett hån. Jag har alltid min idol som avatar.
Bra där.

Stjärnorna på slottet har jag aldrig sett.
Reply
Posted: 2009-11-25 11:46:34

Became a member: 
Forum posts:
fan va fin den här hästen är
Reply
Gidde_Palema Posted: 2009-12-29 13:43:44 Answer to: "Jag har själv också alltid sagt att Yield är den bästa"

Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
Du har verkar ju ha helt klart för dig. Maharajah fullkomligen krossade Yield Boko från dödens. Det gjorde Nu Pagadi också. Men Yield Boko är bäst...
Reply
Gidde_Palema Posted: 2009-12-29 13:47:03 Answer to: "Har jag sagt i 2 år, men först nu folk börjar först&ar"

Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
Jag tror jag vet vilken häst som är en bluff.

Yield Boko.
Reply
Posted: 2010-01-03 11:45:17 Answer to: "Jag tror jag vet vilken häst som är en bluff. Yield Boko."

Became a member: 
Forum posts:
Yield Boko har inte gjort något rätt sen Derby-kvalet, men fram till dess var han bäst. Enligt mig.
Jag skrev mitt inlägg i augusti...
Reply
Gidde_Palema Posted: 2010-01-03 14:20:26 Answer to: "Yield Boko har inte gjort något rätt sen Derby-kvalet, men fram "

Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
Jag vet. Ville bara förtydliga att Maharajah inte är så dålig som vissa verkar tycka.
Reply
hogan Posted: 2010-04-12 01:05:10 Answer to: "Sist ut. Dåligt trav (alltid). Kan inte växla tempo. JAPP EN "

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Inte gjort ett skit i år var väl ändå lite taskigt....alla kanoner gör årsdebut nu och i dagarna, en andraplats från dödens i det gänget var väl ingen fy skam.....vem som helst skulle vara överlycklig över en sån årsdebut i det gänget, blev nedspeedad av en häst som fick bra mycket bättre resa och som också är en blivande kanon är förlåtet.

Fattar inte vad experterna på läktarna har för krav egentligen....helt orimliga iaf.
Men okej...visst...han var inte som bäst för dagen kanske men är en individ och jag kan garantera att han är 50m bättre nästa start, så låt han göra åtminstone en start till innan man säger att han inte har gjort ett skit i år.....för det hade inte Nu Pagadi heller gjort innan senaste starten, för Frakrike vart väl ingen "hit" heller, men sånt pratar man inte om, bara den senaste starten o vips så är han världens stjärna. Han är bra också, det vet jag, men förstå vad jag menar.....Maharajah är också bra, och när han kan speeda så får alla andra se upp, på medel o längre får de redan se upp....jag tror han kan vinna Harpers i år men vet ej vart de tänker satsa på, inte lär det bli elitloppet iaf.

Sist men inte minst....vad har Maharajah med att göra att Hultman är tjock??? Den ekvationen får inte jag ihop.....
Reply
Dark_horse Posted: 2010-04-12 09:51:56 Answer to: "Inte gjort ett skit i år var väl ändå lite taskigt..."

Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
Hogan, hur är det med dig egentligen? Du har verkat lite förvirrad på slutet Inlägget du svarade på skrevs 24 Juli 2009
Reply
Limpicus Posted: 2010-04-13 01:46:28

Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
Det är just det att Hultman är tjock som gjort att Maharajah blivit så bra Hogan.. Ju mer man släpar på ju starkare blir man..
Reply
hogan Posted: 2010-04-13 13:21:55 Answer to: "Hogan, hur är det med dig egentligen? Du har verkat lite förvirra"

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Oj Dark_Horse...tur du väcker mig ibland, jag tittade bara på Gidde ovanför och hakade på, fr ämnet har ju varit så aktuellt också efter V75 starten, jag reagerar kanske lite starkt direkt när jag ser när vissa dissar topphästar/kuskar och då blir datumen mindre viktiga, det fanns ju även dom efter senaste V75an som tyckte o tycker att Maha är en skithäst, och att Örjan är piss som kusk....och då bara reagerar man rätt naturligt, för man undrar om det är samma kusk eller häst vi sett, eller om det finns 2 Örjan.....hänger du med.

Jag trodde till 100% att tråden var aktuell eftersom den låg framme, men du har rätt....jag får nog bli lite uppmärksammare på sånt, fast du håller väl med i stora drag att ämnet har varit jätte aktuellt på slutet iaf.

Sen skall tilläggas vilket man kan se på mina inlägg ibland, så kan de vara väldigt tidigt på morgonen typ 05.00 eller väldigt sent 02.30 på en söndag efter en hård helg, jag ska inte bortförklara men lite grus i ögonen har man + att hjärnan kanske går på sparlåga just då.
Men jag förstår att du undrar, för det var väl andra eller tredje nu denna vecka....hehe...du vet förra när jag hade intagit påskebrygg kvällen innan, och påskhelgen blev lite party party med goda vänner....så jag skulle ej gått in den natten så klart, men har insett att jag blivit beroende av TZ för länge sen.
Lite därför jag tog bort Dr Phil också, var inget bra föredömme under påskveckan, men ska koppla på hjärnan igen...jag lovar. Brukar ej påverka mitt travkunnande iaf, utan bara småtjafs o sånt.....gillar ej när folk kallar bra hästar för skit, eller bra kuskar. Där är vi lika tror jag.
Reply
[ 1 ]   2   3