Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Tränare
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-07-17 09:28:24

Became a member: 
Forum posts:
Skulle man inte kunna få välja tränare istället för att denna skall slumpas?
Reply
ddmannen Posted: 2007-07-17 10:45:34 Answer to: "Skulle man inte kunna få välja tränare istället för att denna skall sl"

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
det borde väl gå , annars får du göra som jag gör, avskeda och anställa tränare tills du är nöjd med dem , men det är en ganska dyr metod.
Reply
Posted: 2007-07-17 11:20:47 Answer to: "det borde väl gå , annars får du göra som jag gör, avskeda och anstäl"

Became a member: 
Forum posts:
mm jag menar det gjorde det tre ggr men fick bara usla tränare varje gång så nu har jag gett upp. kan ju inte slösa hur mycket som helst.
Reply
ddmannen Posted: 2007-07-17 14:46:08 Edited(1): 2007-07-17 14:48:07 Answer to: "mm jag menar det:D gjorde det tre ggr men fick bara usla tränare varje gå"

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
nu har jag lagt ut säkert lagt ut 400- 500 k på att hitta rätt tränare , så då tycker jag inte att andra ska kunna få det nästa gratis, men om jag inte hade gjort så hade jag hållt med dig
Reply
Posted: 2007-07-18 21:41:49 Answer to: "nu har jag lagt ut säkert lagt ut 400- 500 k på att hitta rätt tränare"

Became a member: 
Forum posts:
Svårt det där måste jag säga. Jag håller med att i grund och botten borde systemet ändras till något mer realistiskt. Sen så kan man inte ändra saker hej vilt då det kommer att slå väldigt orättvist mot vissa deltagare. Vad gör man då?

Egentligen hoppas jag på att man testar en massa hela året ut (eller till och med oktober)= för att sen starta travspelet 2.0 dr det kostar en liten slant och där man fortsätter utveckla spelet men samtidigt har tänkt igenom varenda liten sak redan från början. Alltså att det blir ett näst intill perfekt spel.

Hoppas även att dom lyssnar lite till alla mina förslag för att få ett slagkraftigt spel på sikt...



Reply
Eriksson Posted: 2007-07-18 23:05:20 Answer to: "Svårt det där måste jag säga. Jag håller med att i grund och botten bo"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
Vi har funderat mycket kring alla dina idéer och kommer antagligen att införa en del helt eller delvis. När detta kommer ske vet vi inte i dagsläget men mycket kommer att hända innan sommaren är slut.

Jag är själv inte helt nöjd med hur tränar/skötar systemet fungerar, känns som att det behöver fixas till. Kom gärna med förslag här.

/Eriksson
Reply
Posted: 2007-07-19 16:25:12

Became a member: 
Forum posts:
Lovar att återkomma om det ploppar upp någon bra modell angående tränarna samt skötarna. Just nu är det lite idétorka där men ska sova lite på saken nu.....
Reply
[ 1 ]