Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> Opal Viking
 

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

1   2   3   [ 4 ]  
Author Message
Posted: 2008-04-12 17:09:38 Answer to: "Den kan nog bli 2.Men alvarligt det står mellan Going,Kito samt Adams Hall"

Became a member: 
Forum posts:
going och opalen kommer sluta 4:a respektive 5:a..
Reply
Posted: 2008-04-12 21:30:11 Answer to: "going och opalen kommer sluta 4:a respektive 5:a.."

Became a member: 
Forum posts:

Vad har du i kakan i gentligen? med dinna tips får vi börja kalla dig Hasch kakan
Reply
Posted: 2008-04-12 21:55:38 Edited(1): 2008-04-12 21:56:30 Answer to: " Vad har du i kakan i gentligen? med dinna tips får vi börja kalla dig H"

Became a member: 
Forum posts:
Ja det är väl betydligt närmare sanningen att de två slutar enligt kakans tankar än att du ska börja hantera det svenska språket på en bra nivå?
Reply
Posted: 2008-04-12 22:22:31

Became a member: 
Forum posts:
Du är duktig du på det svenska språket.
Tyvärr är inte jag så duktig att skriva men jag har kommit hyggligt i genom livet i alla fall så jag är glad.
Men jag tycker att nivån på en diskussion sjunkit när man inte längre håller sig till sakfrågan längre utan börjar komentera andra mäniskors sätt att behandla det skrivna svenska språket.
Var glad och sluta klanka på andra människors sätt att andvända språket
Reply
Posted: 2008-04-13 00:55:38 Answer to: "Du är duktig du på det svenska språket. Tyvärr är inte jag så dukti"

Became a member: 
Forum posts:
Hehe, jo det ligger väldigt mycket i det du säger måste jag hålla med om.
Men första intrycket är väldigt viktigt när man är kund någonstans. Blir man illa bemött så kommer man "alltid" tycka att just det företaget är skit.
Jag känner mig nästan illa bemött när folk inte kan hantera det svenska språket på en helt okej nivå... tragiskt men sant.

Felet kan knappast ligga i hjärnorna på samtliga, snarare hos lärarna, hur lärde dem ut i skolan egentligen? Jaadu Jan Björklund, där har du något att tänka på.

Oj, liiiiiiiiiiite utanför ämnet men.

OnT: Faktum är ju att du sågar Kakans tips, som faktiskt har stor potential till att sitta!
Reply
Posted: 2008-04-13 09:41:26

Became a member: 
Forum posts:
jag tror hårt på att going kommer 4:a efter att ludde försöker köra världsrekord och är bara hygglig..

Opal Viking - har jag feeling för att han får dåligt spår och skulle det vara fallet så kan han inte vinna... blir även svårt att nå spets för honom..
Reply
Posted: 2008-04-13 10:23:11

Became a member: 
Forum posts:
Vet inte riktigt om jag sågar kakans tips eller om jag skojar med honom.
Längre upp i tråden skriver jag att jag tror det står mellan Kito,Going & Adams Hall.
Jag tror inte denna tråden har uppfattats som seriös ännu.
Seriös blir den när vi har fått Spårlottningen.

För övrigt gillar jag Kakan för att hans inlägg oftast är gjorda med glimten i ögat
Reply
1   2   3   [ 4 ]