Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> Let´s dance
 

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-03-29 17:59:36 Edited(3): 2008-03-29 18:01:22

Became a member: 
Forum posts:
Dans och musik är ju hetare än någonsin! En kocka vann ju Let´s dance igår (nej, jag tittade inte!) och melodifestivalen ligger fortfarande som en migrän över landet. Det slog mig att travtränare och -kuskar kan påminna om dans och musik, och här är några förslag. Kom gärna med flera, eller byt!

Rock´n Roll = Peter Ingves. Låt: "Whole lot´a shakin" med Jerry Lee - ni vet där han slänger upp foten på pianot.
Hambo = Jan-Olov Persson. Låt: "Hambostinta i kortkort" - Mona Wessman.
Finsk humpa = Kari Lähdekorpi. Gråtmild ilska och svart humor.
Tango= Anders Lindqvist. Låt: "Tango Jalusie".
Klöversnoa= Åke Svanstedt. Grön kusk och sparbössa i form av en telefonsvarare.
Punk = Lutfi Kolgjini. Låt: "I don´t want to grow up" med The Ramones.
Cornelis: Första vackra dan i maj/ "Farsan han är jättebra"=Erik Adielsson. Erik pratar så vackert om pappa och mamma att man blir alldeles varm om hjärtat.
Schlagerträsket, BWO = Björn Goop. Lillgoop tog bondpermis för att backa upp BWO i Globen. Deras "Open Door" passar väl efter Björns körning i de två sista avdelningarna på Jägers?
"Vi är kompisar vi", Östen och Cornelis = Jörgen Sjunnesson och Lutfi efter avd. 5 på Jägers.
Country=Christina Medin. Låt: "He´ll have to go" med Ry Cooder.

Reply
hogan Posted: 2008-03-29 20:33:44 Answer to: "Dans och musik är ju hetare än någonsin! En kocka vann ju Let´s dance i"

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
He he, du skulle ju kunna bli låtskrivare till Melodifestivalen ju, ge Carola en revanch som hon så väl behöver...Ooo Carola Wompa ba ba ba Yeah!! eller något sånt typ.
Reply
Post removed Posted: 2008-03-29 21:23:36   Answer to: "He he, du skulle ju kunna bli låtskrivare till Melodifestivalen ju, ge Car"
Post removed Posted: 2008-03-29 21:26:38
Post removed Posted: 2008-03-29 21:29:06
Posted: 2008-03-29 21:30:05

Became a member: 
Forum posts:
Reply
Posted: 2008-03-30 00:47:00 Answer to: "Denna skulle väl passa caro"

Became a member: 
Forum posts:
Vad har vi sagt om att paste:a djurporr chokladkaka
Reply
Posted: 2008-03-30 07:54:56

Became a member: 
Forum posts:
Trist att det inte finns några Carolafria zoner längre! Att hon skulle diskuteras på en travsajt kunde jag väl inte inbilla mig...
Reply
Posted: 2008-03-30 10:16:39 Answer to: "Trist att det inte finns några Carolafria zoner längre! Att hon skulle d"

Became a member: 
Forum posts:
hahaha!
Reply
hogan Posted: 2008-03-30 20:00:29

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Ha ha...gisses vilket tjut de ble...jag kunde lika gärna ha dragit till med snoddas....men det var en kul likhet du gjorde mä kuskena. sorry. AC = anonyma carolahatare.
Reply
Posted: 2008-04-04 19:39:10

Became a member: 
Forum posts:
Skall faktiskt tacka för mig på travzonen (så du har inte mycket för en ny brandkårsutryckning kakan!) med att lämna ett testamente, signerat Tom T. Hall. Det får bli: "Faster Horses, Younger Women, Older Whisky and More Money".

Sitt säkert i sulkyn så ses vi i himmelens vinnarcirkel!

null
Reply
[ 1 ]