Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Travsnack -> Allmänt -> Expert? Naee... vikka ska te Åby?
 

Diskutera allt som händer inom travvärlden.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-02-28 03:09:09

Became a member: 
Forum posts:
Så, nu har man födröjt halva natten med att sitta och kika i lopparkivet på ATG, vad får man då ut av det?

Jo, det enkelt att svara på: Av att analysera blir man lite "skadad" kolla bara på alla de "experter" som tex. Micke Nybrink, Proffessorn och Raffe... Vill jag bli sådan, ja kanske vill jag faktiskt det. Får i alla fall tacka professorn för en fin vinnare i dagens andra avdelninge på V64a, 12. MRS Meyer Landsky, tack för den!

Så veckans V75a ser i vissa fall riktigt tråkig ut, då Open Strecht ibland känns trist och ibland känns alldeles underbart, varför är det så?? Kan Björn Goop med Thai Tanic verkligen förlora på lördag, hans "räddningsplanka" kan ju bli Open Strecht, roligar om favoriten hade riskerat att bli instängd, kunde det blivit lite körning

Så vilka goa "travexperter" ska till Åby på lördag?? Jag kommer i alla fall vara där!! Och speciellt kolla värmingen på Tuff Du Mä i tredje loppet innan V75, där ska jag dra in mina pengar till resen av kvällen....

Ses vi där kanske?
Reply
Posted: 2008-02-28 10:31:46

Became a member: 
Forum posts:
Jag ska dit!
Reply
Posted: 2008-02-28 15:23:55

Became a member: 
Forum posts:
Bor 1 km från Åby så jag kommer va där
Reply
Posted: 2008-02-28 15:25:24 Answer to: "Bor 1 km från Åby så jag kommer va där :D"

Became a member: 
Forum posts:
Mölndal är så nice.
Reply
Posted: 2008-02-28 15:40:40

Became a member: 
Forum posts:
Mölndal är riktigt nice :P
Reply
Posted: 2008-02-28 16:05:23 Answer to: "Mölndal är riktigt nice :P"

Became a member: 
Forum posts:
Verkligen, vart befinner du dig inne på Åby då?
Reply
[ 1 ]