Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Hjälp till att sprida TravZonen!
 

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Yermac Posted: 2021-03-28 19:40:31 Edited(1): 2021-03-28 19:42:03
996
Nessla
Eskilstuna

Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2013
Tipsa om TravSpelet/TravZonen! Om du som läser detta har inloggning på någon av följande sidor:

- Sharps
- Travpunkten
- Allt Om Trav

...så vore det önskvärt om du kunde tipsa (göra lite reklam) för TravSpelet där.

Finns säkert fler forum därute som kunde få sig en blänkare om TZ.
Och Facebook (travsidor där), Twitter, Instagram... you name it!

Har du möjlighet att sprida ordet så gör det gärna!
Tack på förhand!

Ps. Skriv gärna här i tråden om din aktion.
Reply
Gerrard Posted: 2021-03-28 21:04:33
420
Stall Ameste
Jägersro

Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 676
Helt rätt! Tyvärr är jag inte medlem på några av de sidorna du nämnde ovan.

Syns vi inte så finns vi inte!
Reply
ConnySus Posted: 2021-03-28 21:33:44
570
Stall Cross Country
Jägersro

Became a member: 2016-05-08
Forum posts: 128
Vi har en inofficiell grupp på facebook som heter "Vi som lirar Travzonen".

26 medlemmar för tillfället.

Välkomna!!
Reply
Difsteve Posted: 2021-03-28 22:23:40 Answer to: "Vi har en inofficiell grupp på facebook som heter "Vi som lirar Travzonen""
127
Difsteve Trotters
Solvalla

Became a member: 2018-06-17
Forum posts: 74
Jag är medlem på Sharps och har lagt ett inlägg i deras travforum angående Travspelet! Så här skrev jag och hoppas att det tas emot väl av dess medlemmar

"Jag skulle vilja tipsa alla travtokar här på Sharps om ett riktigt roligt spel i form av Travspelet på www.travzonen.se

Man börjar med ett par hästar (ytterst mediokra) och en liten slant på kontot för att sakta men säkert bygga upp ett storstall. Du köper och säljer hästar, anställer personal, lägger upp träning och ser till att matcha hästarna så bra du bara kan.Även avel förekommer! En etapp varar i tre månader och hästarna åldras ett år per etapp.

En liten varning kan dock vara på sin plats att det krävs en hel del tålamod att nå framgång. Största svårigheten kanske är att få ekonomin att gå runt men enligt mig är det också en av de roligaste utmaningarna. Däremot kräver det inte någon stor ansträngning att sköta stallet om man inte verkligen vill grotta ner sig i alla detaljer. Just nu finns det över 1000 stall även om så klart inte alla är aktiva.

Med vänlig hälsning: Difsteve

PS! Skulle det vara emot reglerna att tipsa om detta får moderatorerna givetvis radera mitt inlägg men hoppas det är ok och ser ingen intressekonflikt med denna sida, snarare tvärtom."
Reply
Yermac Posted: 2021-03-28 22:41:53 Answer to: "Jag är medlem på Sharps och har lagt ett inlägg i deras travforum angåe"
996
Nessla
Eskilstuna

Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2013
Grymt bra Difsteve!
*Fet tumme upp!*


Bra ConnySus också! Hoppas att det syns bra där. [Kan ingenting om Facebook]
Reply
Gerrard Posted: 2021-03-29 19:04:21
420
Stall Ameste
Jägersro

Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 676
Jag var ute som hastigast igår på FB och sökte på travrelaterade grupper - i stort sätt i alla hade ett inlägg för att locka folk hit varit emot reglerna. Jag är själv inte med i någon av grupperna då jag sen några år tillbaka inte spelar på trav alls.

Visst kan man göra ett inlägg med förmodligen kommer admin radera och stänga av medlemmen från gruppen.

Problemet med vår FB-Grupp (som jag tycker är toppen) är samma som på denna sidan. Man hittar det inte om man inte aktivt söker sig dit.
Reply
Yermac Posted: 2021-03-30 22:57:24
996
Nessla
Eskilstuna

Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2013
Någon annan som har någon idé hur man kan sprida zonen och få in nya spelare?
Reply
[ 1 ]