Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> 3 saker som jag tror skulle fö...
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
pos59 Posted: 2015-06-10 13:32:31
189
stall hadegött
Åby

Became a member: 2014-05-18
Forum posts: 67
1. att istället för "ägarens kommentarer..skulle jag vilja ha "mina kommentarer" på alla hästar..
det skulle förenkla mycke att man kan lägga kommentarer på hästar man bokmärkt..på typ avelshingstar..trött på papper som kommer bort..som man kan lägga ditt sin kommentar o att den blir lätt att ta fram..

2. att man i pensionerade hästar kan lägga sina favoriter i egen grupp..detta skulle förenkla mycke i avel..som det är nu är det ett stort jobb att leta bland hästar man vill adla på/med..
allternativ en grupp för avelsston..

3. att man i pensionerade hästar kan dela upp sto o hingstar..typ som i rankningen i listor/rekord..
detta skulle också göra att snabbare att hitta typ som oprövade ston bland pensionerade hästar..
själv har jag 129 pensionerade hästar o tycker det är en pina att leta bland alla pensionerade hästar.. stor stallen och dom som varit med mycke längre än mig..måste ha ett rent helvete att hålla koll på alla avels stona där..

hoppas fler tycker dessa förslag är en förbättring o att dom kan bli ett faktum..
Reply
lillsyrran Posted: 2015-12-21 10:47:14

Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 784
Jag tycker att alla tre förslagen låter bra.
Reply
[ 1 ]