Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Ideer
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Lina89 Posted: 2015-04-08 07:44:58
9
Stall Lina
Kalmar

Became a member: 2014-11-11
Forum posts: 38
För att de ska bli ytterligare mer verklighetsbaserat så tycker jag de borde läggas in premilopp för 2 åringar, premie lopp går bara under en viss period på på året, i verkligheten går premilopp från februari till sista oktober ( hästen måste gå på en vis tid och klarar hästen de så får man en premie peng, premie lopp är inte obligatoriskt) och att hästen måste kvala på en vid tid för att få starta. Har hästen inte startat på 6 månader måste den kvala om. De är olika tider beroende på vilken ålder hästen är i. Jag kan kolla upp vilken tid de är för premie tid och vilka de är på kval för att de ska bli så verkligt eller så kan man komma på egna tider.

Och en sista sak i de är sällan man ser tex 3 hästar i bred på upploppet här men de är inte ovanligt att hästar både gå i tredje och fjärde spår på upploppet, Kan va nått att tänka på

Diskutera gärna mina ideer
Reply
johan1 Posted: 2015-04-17 22:40:41 Answer to: "För att de ska bli ytterligare mer verklighetsbaserat så tycker "
213
stall T.r.s
Solänget

Became a member: 2010-03-01
Forum posts: 258
jag tycker att de borde finnas kval lopp. vore intresant med lopp för 2 åringar !
Reply
ddmannen Posted: 2015-04-18 10:36:25

Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 1312
monte , kallblod , voltstart , jackpot på v75 , hingstar dör så att de inte kan avla i all evighet , ston bara ett föl per etapp , försäljning av pensionerade hästar , kunna skicka hästarna till annan tränare, auktionen ta % på försäljningspriset

är några av de förslag som brukar dyka upp på saker som finns i verkligheten men inte finns i detta spel.
Reply
[ 1 ]