Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V65 & DD -> V65-Valla..14 nov
 

Diskutera V65 & Dagens Dubbel. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
dujorha Posted: 2014-11-14 13:13:07 Edited(7): 2014-11-14 13:53:12

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Malmskrot går ut med Dreams Burns Down..tror inte ett skit på den...o garderar rejält..o ta mig fan så tar 1:a reserven hem detta andra lopp..första satt säkert på 3 kameler...blir stora pengar som ryker idag för mig, har några riktiga oddsare o jobba in men nu gäller de o jobba bort dom fan..! Räcker inte med o ha 7 kameler..man ska ta alla..! Ulf var säker i 3:dje loppet...honom kan man lita på...onödigt med 2 hästar till där..! Frågar om Ohlsson var nöjd gör Gojan..jösses..var ju en Walk in the Park..vem fan är inte nöjd med sådant..o sedan den vanlig baissen på barfotan..allt är sig likt...! 26 är ung Gojan..tja..märks på frågorna..! Mycket "Hur,hur hur...! Blir inte som man tror...garderade Zelda..trodde på fel i starten på grund av en viss hetsighet...men de vart inte mycket galopp....o sedan tar ju Erik rätt beslut...tja...enkelt o komma på skam i trav...trodde ja skulle fälla denna..! 2 favos i rad...ok...tur för mig...kanske inte blir den där utdelningen..men de finns ju några rysare kvar...puh synd att ja gick av...!
Reply
dujorha Posted: 2014-11-14 14:09:26 Edited(2): 2014-11-14 14:36:57

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Örjan sätter dit favon...höll ordning på benen...skönt..då blir de ingen jätteutdelning...mycket skrik på 4:an var de av Gojorna....de vart pannkaka...! Örjan kör över min oddsare med Uffe i sista..To and fro....! Have a nice day...!
Reply
[ 1 ]