Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Färger
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-11-15 19:59:21

Became a member: 
Forum posts:
Jag skulle tycka som ett förslag att man kunde ha mer färger på hästarna som t ex fux, skäck, skimmel (det finns ju nästan skimmel som färg, men skimmlar har liksom mer fläckar av skimmel) ja mer kommer jag inte på Hoppas ni gillar ideén!
Reply
Posted: 2007-11-19 13:45:17 Answer to: "Jag skulle tycka som ett förslag att man kunde ha mer färger på hästarn"

Became a member: 
Forum posts:
Kanske det, men tycker redan det är för stor andel "vita" hästar i spelet redan...
Reply
Posted: 2007-11-20 08:51:06

Became a member: 
Forum posts:
fuxar förekommer ju rätt så ofta på banorna annars, men skimmel har vi ju redan och skäck?? näe tack.
Reply
Posted: 2007-11-20 20:53:17 Answer to: "fuxar förekommer ju rätt så ofta på banorna annars, men skimmel har vi "

Became a member: 
Forum posts:
det finns inte fuxar här på travzonen. Det finns ljusbruna med mörka huvuden annars
Reply
Posted: 2007-11-21 09:43:04

Became a member: 
Forum posts:
kiwisaan>>> sa inte att det fanns fuxar här i travspelet utan på banorna IRL. Så fuxar funkar att införas här men inte de andra.
Reply
Posted: 2007-11-21 19:27:10

Became a member: 
Forum posts:
Jag tycker att fux skulle bli snyggt, men skäck är ju en snygg färg men jag vet inte om den passar på en travbana! Men det var en bra idè!
Reply
Posted: 2007-11-24 17:02:04

Became a member: 
Forum posts:
Finns inga travare IRL som är skäckar, finns dock några kallblod som har väldigt mkt tecken på ben, huvud och under magen.

Tycker det duger bra med dom färgerna som finns, brun, vit å svart (?)
Reply
Posted: 2007-11-24 18:32:49

Became a member: 
Forum posts:
håller med Rigolette
Reply
[ 1 ]