1
2
[ 3
]
4
|
|
Posted: 2008-01-25 11:46:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
go on pale, simb luke och born to dance känns bra, eventuellt åker President amok med som jätterensare också..
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-01-25 14:32:21
|
|
|
Posted: 2008-01-25 15:20:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är det någon som vet något om Joystick Swing? Tror Simb Luke vinner men om han ochså har en dålig dag så känns loppet väldigt öppet. Tror jag kommer ta med 3-4 hästar, chansar bort G-O-P... 11, 5, 6, 3, (7?)...
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-25 15:25:58 Edited(1): 2008-01-25 15:31:20
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
ok, Darko, jag har ej läst travguiden men jag har pratat med karis dotter, Hanna och enligt henne så är allt annat än vinst en besvikelse då det finns stora förhoppningar på hästen(vilket jag sagt tidigare i forumet).
Men spåret är dåligt och dem tyckte hästen var lite seg senast, kan bli problem med banan också kanske, han ska tydligen inte fungera så bra på tung bana? uhrberg som sagt det.........
Dock i travronden och i kvällsposten tycker Kari att hästen bara ska räknas tidigt och inget mer........
jag litar inte riktigt på go on pale så jag låser nog loppet med simb luke, 2 hästarslås......
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-01-25 16:09:17
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 2, GO ON PALE
|
Flera som skriver att President Amok är loppets fynd/drag. Då får jag väl sticka ut och ge omgångens avslag på den. Lätt mycket mycket överstreckad som 25-procentare!
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2008-01-25 20:54:25
|
|
|
Posted: 2008-01-25 21:32:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om jag förstod det rätt, så sa stallet att hans senaste prestation var sämre men det berodde på täta starter! Piggare i jobb + lättare motstånd, måste ha toppchans!!! Att lennartsson kör känns nästan som ett plus  . Han verkar komma överens med han!
|
|
Reply
|
|
rotagg
|
Posted: 2008-01-25 23:50:21
|
Became a member: 2007-09-30
Forum posts: 413
V 6, EVAN FRONTLINE
|
Kan inte släppa evan frontline här.. Stod med tillägg på president amok senast och kördes tidigt upp i dödens, höll sedan bra som tvåa.. Tränaren tror att hästen skall vara mycket bättre nu och har han hittat tillbaka till formen som han hade för 1 år sedan vinner han det är från spets.. Han har ju inte visat ngt på länge innan senaste starten och det är möjligt att han inte gör det nu heller men som 7%:are är han ändå mycket intressant..
Go on pale är ingen häst jag gillar och vinner han får ni andra dela på jackpotpengarna..
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-26 00:15:13
|
|
utifrån tidningarna hade jag garderat detta loppet med simb luke som förstabud, men efter att ha snackat med hanna så väljer jag nog att spika Go On Pale. Visst stor favorit, men man måste ha spikar och detta är nog den näst bästa spiken i omgången tror jag. Haft spår 2 i volt 2ggr och gått felfritt båda gångerna......
spikar amour ami+go on pale, visst 2 stora favorit, dock jackpot och kan skrälla i de andra loppen. Man ska trots allt ha 7 rätt.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-26 00:21:10  utifrån tidningarna hade jag garderat detta loppet med simb luke som förstabud, men efter att ha snackat med hanna så väljer jag nog att spika Go On Pale. Visst stor favorit, men man måste ha spikar och detta är nog den näst bästa spiken i omgången tror jag. Haft spår 2 i volt 2ggr och gått felfritt båda gångerna......
spikar amour ami+go on pale, visst 2 stora favorit, dock jackpot och kan skrälla i de andra loppen. Man ska trots allt ha 7 rätt.......
Answer to: "utifrån tidningarna hade jag garderat detta loppet med simb luke som förs"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SIMB LUKE
|
Nijo - ligger du med Hanna??
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-26 00:28:14
|
|
haha, nä, det gör jag inte. Men hon ger ofta bra tips från stallet, när hon tror på seger så brukar dem vinna, nästan lika negativ inför starterna som sin farsa i vanliga fall......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-26 00:36:47  haha, nä, det gör jag inte. Men hon ger ofta bra tips från stallet, när hon tror på seger så brukar dem vinna, nästan lika negativ inför starterna som sin farsa i vanliga fall......
Answer to: "haha, nä, det gör jag inte. Men hon ger ofta bra tips från stallet, när"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SIMB LUKE
|
Ställ följande frågor när du ringer imorgon bitti:
1) Fick Go on Pale sova gott i natt?
2) Fick han en god frukost och lyckades han behålla den?
3) Tycker han att det är kallt i Sundsvall eller gillar han den friska norrlandsluften?
Hälsa även att hon är en duktig kusk och tacka för pengarna jag drog in på hennes vinst med Jula Krille på Jägers för en månad sen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-26 00:45:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SIMB LUKE
|
Go on Pale är inte så travsäker...och på Bergsåker så blir det säkert lite "mysko" bana, + kuskminus!
Tror på galopp.
Simb Luke, Born to dance, President Amok och även Evan som nog är ganska nära toppform nu (tror jag iaf) behöver dock fäste...
Trist med galopp i 1:a avd?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-01-26 11:01:16
|
|
- 2 Go On Pale (V75-1) är alldeles för stor favorit. Jag tycker att han bara var sådär senast. Nu ändrar vi från helstängt huvudlag till ett öppet huvudlag. Han tränade lite lugnt under tisdagen och det fanns inget att anmärka på honom. I grunden är hästen väldigt bra men jag tycker att han har lite svårt att få till det. Spåret tror jag att han klarar men hästen kan också galoppera när som helst i loppen. Självklart kan han vinna om det stämmer, men han är inte att lita på.
är det toppchans darko????? haha
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-26 12:31:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
"Go On Pale är uppstallad i stallet som min kompis jobbar i.Han sa till mig i morse att hästen inte hade ätit något plus att den varit riktigt nervig när den kom upp igår."-legolars (från travpunkten)...
tror ni det är en trovärdig källa???
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-01-26 12:35:11  "Go On Pale är uppstallad i stallet som min kompis jobbar i.Han sa till mig i morse att hästen inte hade ätit något plus att den varit riktigt nervig när den kom upp igår."-legolars (från travpunkten)...
tror ni det är en trovärdig källa???
Answer to: ""Go On Pale är uppstallad i stallet som min kompis jobbar i.Han sa ti"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 11, SIMB LUKE
|
Travnet express stallinfo säger..
Brukar vara nervös att resa med, men det har fungerat väldigt bra den här gången. Go On Pale har ätit och druckit som han ska och agerat lugn under morgonen, berättar man från stallet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-26 12:39:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
då kan det ju vara så att hästen var nervig igår och åt kass först men att den lugnat sig och ätit bättre idag?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-26 12:44:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
"Fick ett telefonsamtal nyss som löd:
Du kan ta bort Go On Pale om du tänkta ta me den!
Ätit & druckit dåligt!!!
SIMB LUKE blir alltså dagens bästa spik!"
-ADMIN på TRAVFANS...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-26 12:45:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack för travnet express info B_Good! Vet inte vem man ska lita på...
tror jag väntar på värmningen. förhoppningsvis för att lämna GOP utanför och gardera Simb Luke.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-01-26 12:55:00  tack för travnet express info B_Good! Vet inte vem man ska lita på...
tror jag väntar på värmningen. förhoppningsvis för att lämna GOP utanför och gardera Simb Luke.
Answer to: "tack för travnet express info B_Good! Vet inte vem man ska lita på...
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 11, SIMB LUKE
|
Bra värmning på GOP...kanske ska ändra sig då hehe...
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
|