1
2
[ 3
]
4
5
|
|
Posted: 2010-10-28 15:15:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, YIELD BOKO
|
Håller med igen, mitt första streck med, men jag måste ha med Yield boko också
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-28 15:35:13  Håller med igen, mitt första streck med, men jag måste ha med Yield boko också
Answer to: "Håller med igen, mitt första streck med, men jag måste ha "
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, NORAS BEAN
|
Vi kanske ska göra ett system ihop? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-28 18:20:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
1 och 10 kommer inte med
Resten får göra upp om det...
åtta streck
Det kanske blir en halv "Benny Haag"
om ni vet vad det är...

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-28 20:21:29  Lutar mer och mer åt spik på Noras bean för mig här. måste bara vet hur snabb den är ut.
Answer to: "Lutar mer och mer åt spik på Noras bean för mig här. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Noras bean spetsar enkelt vid laddning, men lär ju inte köras i spets när ludde kommer....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 03:11:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Noras bean.....
"lär ju inte köras i spets när ludde kommer...."
vem fan har sagt det...?

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 09:03:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, SELECT YANKEE
|
Skräll lopp
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 12:05:52  Noras bean.....
"lär ju inte köras i spets när ludde kommer...."
vem fan har sagt det...?

Answer to: "Noras bean.....
"lär ju inte köras i spets när ludde k"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, NORAS BEAN
S 3, NORAS BEAN
|
Vaknat på fel sida idag? 
Inte många som väljer att köra i spets när Ludde kommer med Lavec, men frågan är om Ludde gör det med tanke på Lavecs senaste "prestationer".
NB lär ta ledningen inledningsvis, kan välja rygg på Lavec och med Luddes sedvanliga styrningar kommer väl luckan om inte Lavec somnar i sista sväng. NB var sjuk senast när han trots det var bra som tvåa bakom Yield Boko, ska vara avsevärt bättre nu och klar förstahäst för mig.
Lavec har varit sjuk och urusel i senaste starterna, trivs inte alls över full distans och går bort för mig, Ludde låter heller inte säker om formen utan han ska "visa form i tväling".
Yield gick bra sist och den vinklade startvingen gynnar om han vill köra framåt direkt.
Marshland gick bra senast i stentufft motstånd och gynnas väldigt mycket av strykningen på Mysterious då han nu får rygg på NB. Trivs fint med bakspår då han får spara speeden och kan få drömlopp i andra ytter.
3-7 inledningsvis men kanske tar med 9 också om plånboken tillåter.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 12:25:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, YIELD BOKO
|
SS har sagt att han kommer ta hand om spets och sen köra där beroende på hur ludde kör. Jag tror att han släpper. Det lät så i intervjun iaf. Själv tror jag mest på Yield
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 12:45:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, NEO HOLMSMINDE
|
Tror mycket på Marshland och Select Yankee här.
Noras Bean har tydligt visat att den saknar flockledaregenskaper dvs skalle och Lavec Kronos är troligen inte i form. Yield Boko har spår för långt ut och öpnnar inte speciellt bra. Hur kan du då tro på Select Yankee kanske man undrar ? Jo den kan öppna betydligt bättre än 7 helt enkelt.
Ett lopp där man bör gardera.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 14:44:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LAVEC KRONOS
|
S.O.S Kaffe på balkongen!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 15:04:50  S.O.S Kaffe på balkongen!!!
Answer to: "S.O.S Kaffe på balkongen!!!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, NORAS BEAN
S 3, NORAS BEAN
|
Du är möjligtvis inte ett riktigt Ludde-fan pata? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2010-10-29 16:11:09
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
V 7, YIELD BOKO
|
Björn lär inte backa nu när han kommer ner ett spår...Kan lägga sig lugn i dödens o hoppas att Luddes inte pallar 2010 eller... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 17:30:18  Björn lär inte backa nu när han kommer ner ett spår...Kan lägga sig lugn i dödens o hoppas att Luddes inte pallar 2010 eller... 
Answer to: "Björn lär inte backa nu när han kommer ner ett spår..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror du blötdjuret Yield Boko vinner från dödens...en spetshäst av guds nåde.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 18:09:14  Tror du blötdjuret Yield Boko vinner från dödens...en spetshäst av guds nåde.. 
Answer to: "Tror du blötdjuret Yield Boko vinner från dödens...en spets"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är ju inte helt omöjligt att kåte Björn kan köra sig till spets, men ej troligt. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 20:14:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
Marshland, Spik! har mött bra mkt bättre hästar innan ! bra form oxo som ja förstår det! Lavec Kronos verkar vara lite ur balans, självklar spik tillsammans med Frillan =) sen ere bara att leta skrällar i andra loppen =) va tror ni om 12 i 2a?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 22:32:23  Tror mycket på Marshland och Select Yankee här.
Noras Bean har tydligt visat att den saknar flockledaregenskaper dvs skalle och Lavec Kronos är troligen inte i form. Yield Boko har spår för långt ut och öpnnar inte speciellt bra. Hur kan du då tro på Select Yankee kanske man undrar ? Jo den kan öppna betydligt bättre än 7 helt enkelt.
Ett lopp där man bör gardera.
Answer to: "Tror mycket på Marshland och Select Yankee här.
Noras Bean har "
|
Became a member:
Forum posts:
|
har väl ingen betydelse om select yankee öppnar bättre än yield boko, fortfarande stor risk att bli hängandes, och tror du verkligen att svanstedt chansar på det? Nä, han backar garanterat direkt då han vet att ludde aldrig släpper.
Noras Bean har gjort några enorma lopp från dödens, varav vunnit en del lopp. Nog fasen saknar man inte skalle då? att han spurtat som en demon flertalet gånger men inte hunnit fram från omöjliga lägen har väl inget med skalle att göra heller?
Att han inte tar i lika mycket från spets kan jag kanske köpa då han stannat 1 gång( är det väl?), men det kan kanske huvudlaget ändra på? eller gör man det enkelt för sig och stannar i 2.a spår?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 22:44:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LAVEC KRONOS
|
Lavec Kronos är omgångens mest streckvärda spik. Den var ju grym i juli när den kom tillbaka efter nästan två månaders uppehåll. Att Noras Bean håller upp ledningen tror jag inte ett dugg på. Nu är en invändigt dessutom struken.
Från spets har den här kusen har lekt med Torvald Palema, Brioni, Beanie MM, Commander Crowe, Russel November, mfl.
Tror inte att dom andra har en chans om han väl når spets. Det är klasskillnad.
På runt 45 % är det en kanonspik! Speciellt när alla andra slösar streck i detta lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 22:51:11  Lavec Kronos är omgångens mest streckvärda spik. Den var ju grym i juli när den kom tillbaka efter nästan två månaders uppehåll. Att Noras Bean håller upp ledningen tror jag inte ett dugg på. Nu är en invändigt dessutom struken.
Från spets har den här kusen har lekt med Torvald Palema, Brioni, Beanie MM, Commander Crowe, Russel November, mfl.
Tror inte att dom andra har en chans om han väl når spets. Det är klasskillnad.
På runt 45 % är det en kanonspik! Speciellt när alla andra slösar streck i detta lopp.
Answer to: "Lavec Kronos är omgångens mest streckvärda spik. Den var ju"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, NEO HOLMSMINDE
|
ligger väldigt mycket i det du säger, hur ska han torska? dessutom har ja känsla av att ludde bluffar.. nej detta borde väl va klart?
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2010-10-29 23:02:45
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
V 9, MARSHLAND
S 4, LAVEC KRONOS
|
Oj oj här kan det bli körning. Man kommer nog göra ett ordentligt försök att hålla spets med Surtees Hanover, samtidigt kommer Noras laddas för fullt för att sedan kunna släppa till Lavec Kronos. Dessutom är säkert dansken och Goop intresserade av att ladda för att få hyggliga positioner.
Efter den 07-öppningen kommer Svanen farandes och trycker upp tempot i dödens. Positionsvinnaren? Marshland!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-10-29 23:42:22  Oj oj här kan det bli körning. Man kommer nog göra ett ordentligt försök att hålla spets med Surtees Hanover, samtidigt kommer Noras laddas för fullt för att sedan kunna släppa till Lavec Kronos. Dessutom är säkert dansken och Goop intresserade av att ladda för att få hyggliga positioner.
Efter den 07-öppningen kommer Svanen farandes och trycker upp tempot i dödens. Positionsvinnaren? Marshland!
Answer to: "Oj oj här kan det bli körning. Man kommer nog göra ett orden"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, LAVEC KRONOS
|
Nu låter du nästan som jag när jag går igång och fantiserar om hur det kommer bli för att det ska gynna min idé. ;-)
Det brukar sällan bli så då.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
4
5