1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2009-09-26 16:12:30  Eftersom jag håller koll och skriver upp alla mina spel jag spelat vet jag att jag gått plus 2300 kr lite drygt sen jag börja lira. Jag har ju t ex satt en v5 för 20 kr som gav 9 300 kr... dom tusenlapparna försvinner inte så snabbt direkt. Jag leder också oddsjakten (som jag alltid skryter om).
Answer to: "Eftersom jag håller koll och skriver upp alla mina spel jag spelat ve"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Jag leder också oddsjakten (som jag alltid skryter om).
word 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-26 16:13:32  Eftersom jag håller koll och skriver upp alla mina spel jag spelat vet jag att jag gått plus 2300 kr lite drygt sen jag börja lira. Jag har ju t ex satt en v5 för 20 kr som gav 9 300 kr... dom tusenlapparna försvinner inte så snabbt direkt. Jag leder också oddsjakten (som jag alltid skryter om).
Answer to: "Eftersom jag håller koll och skriver upp alla mina spel jag spelat ve"
|
Became a member:
Forum posts:
V 14, STAMPING
|
Leder? Om Ryan Trot vinner så leder du men det gör han inte jag leder! 
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-09-26 16:15:11  Leder? Om Ryan Trot vinner så leder du men det gör han inte jag leder! 
Answer to: "Leder? Om Ryan Trot vinner så leder du men det gör han inte jag "
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 14, STAMPING
|
Jag glömde välja vinnare i sjunde -.-  och sen har jag glömt typ 3 hela omgångar  bara så du vet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-09-26 16:20:19  Vad har alla emot kakan. Nån har fått för sig att han tippar som en kråka och att hans avslag alltid vinner? Tycker att hans avslag brukar vara just avslag...
Snygg spik kakan och snygg spik "jag" 
Answer to: "Vad har alla emot kakan. Nån har fått för sig att han tipp"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, VILDVITTER
|
Det var lite sarkastiskt sagt av mig, om det inte framhävdes. Har inget emot kakan och nu ser han ju ut att kunna få 7 rätt också. Synd bara att han har två galoppvänliga hästar i sista.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2009-09-26 16:21:01 Edited(1): 2009-09-26 16:21:12  Eftersom jag håller koll och skriver upp alla mina spel jag spelat vet jag att jag gått plus 2300 kr lite drygt sen jag börja lira. Jag har ju t ex satt en v5 för 20 kr som gav 9 300 kr... dom tusenlapparna försvinner inte så snabbt direkt. Jag leder också oddsjakten (som jag alltid skryter om).
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
 Eftersom jag håller koll och skriver upp alla mina spel jag spelat vet jag att jag gått plus 2300 kr lite drygt sen jag börja lira. Jag har ju t ex satt en v5 för 20 kr som gav 9 300 kr... dom tusenlapparna försvinner inte så snabbt direkt. Jag leder också oddsjakten (som jag alltid skryter om).
Skillnaden mellan dig och mig är att 1, jag spelar inte lika ofta som dig, har därmed inte precis lika stor koll på allt. 2, jag skiter fullständigt i oddsjakten, och har väl inte använt mig av den på jag vet inte hur många månader... Försvinner de inte snabbt? Tror knappast du lägger in de på ett spelkonto för att spara dem till att spela bort dem igen? Eller jag har kanske fel?
Orkar inte tjafsa, men vill dock bara säga att om du fortsätter spela som du gör nu i din unga ålder, är risken jäkligt stor att du kommer bli extremt spelberoende framöver. Men men, det vet vi inte förrän vi vet...
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-09-26 16:30:00   Eftersom jag håller koll och skriver upp alla mina spel jag spelat vet jag att jag gått plus 2300 kr lite drygt sen jag börja lira. Jag har ju t ex satt en v5 för 20 kr som gav 9 300 kr... dom tusenlapparna försvinner inte så snabbt direkt. Jag leder också oddsjakten (som jag alltid skryter om).
Skillnaden mellan dig och mig är att 1, jag spelar inte lika ofta som dig, har därmed inte precis lika stor koll på allt. 2, jag skiter fullständigt i oddsjakten, och har väl inte använt mig av den på jag vet inte hur många månader... Försvinner de inte snabbt? Tror knappast du lägger in de på ett spelkonto för att spara dem till att spela bort dem igen? Eller jag har kanske fel? '
Orkar inte tjafsa, men vill dock bara säga att om du fortsätter spela som du gör nu i din unga ålder, är risken jäkligt stor att du kommer bli extremt spelberoende framöver. Men men, det vet vi inte förrän vi vet...
Answer to: "Eftersom jag håller koll och skriver upp alla mina spel jag sp"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 14, STAMPING
|
Tack för tipset Puch. Orkar inte heller tjafsa.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|