Front Puma heter den svatra hingsten som jag kan tänka mig att sälja för rätt pris. han tränar 178 i snabbhet och 25 i startsnabbhet. han har bara 3,5 i medel nu med föddes med 3,3 för två dagar sedan och har alltså redan gått upp 0.2 i medel!! ge bud via mejl. ej under 500.000 men inte heller över 1miljon. endast seriösa tack
Front Puma heter den svatra hingsten som jag kan tänka mig att sälja för rätt pris. han tränar 178 i snabbhet och 50 i startsnabbhet. han har bara 3,5 i medel nu med föddes med 3,3 för två dagar sedan och har alltså redan gått upp 0.2 i medel!! ge bud via mejl. ej under 500.000 men inte heller över 1miljon. endast seriösa tack
haha ja men precis näe men tycker inte att han kanske är värd mer än en miljon med tanke på att han bara har 3,5 i medel än så länge.. haha men okej då, du får väl bjuda 1000 100kr då
haha ja men precis näe men tycker inte att han kanske är värd mer än en miljon med tanke på att han bara har 3,5 i medel än så länge.. haha men okej då, du får väl bjuda 1000 100kr då
Har inte plats i stallet men vad har han för värden? Medlet säger inte så mycket om värdena sitter rätt och dom tränar bra. Gav 3 miljoner för en som hade 3.4 förra etappen och hon har nu 5.6 så tränar dom bra blir dom bra ändå till slut.
Har inte plats i stallet men vad har han för värden? Medlet säger inte så mycket om värdena sitter rätt och dom tränar bra. Gav 3 miljoner för en som hade 3.4 förra etappen och hon har nu 5.6 så tränar dom bra blir dom bra ändå till slut.