1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2009-06-27 20:20:12  Mycket snyggt.
Från ATG
 Det blev ingen utdelning på fem rätt och det innebär att det blir jackpot för femte veckan i rad nästa helg i Halmstad då en ensam vinnare kan få 46 miljoner kronor.
Då är min fråga; Var har dom gömt miljonerna från denna vecka? För det var väl 46 idag med och då kan det väl inte vara 46 nästa Lördag igen?
Answer to: "Mycket snyggt.
Från ATG
Det blev ingen utdelning "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag skrev precis ett svar på ditt inlägg. undrar var det blev av? är väl yr i huvet eller nåt.
dom gick väl ut på sjuan idag? hade väl blivit hälften utan jackpott. det var ju jättehögt streckade hästar nästan allihop.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-06-27 22:16:36  Men Grattis Jaacke till 7an Snygga SPIKAR !  Men sen är det ju bara pinsamt att så många spikar Sinou Madrik när man såg hur bra Red hot Dynamite var i kvalet ! Skrev även det i tipsarkivet om någon påstår att jag kommer med det i efterhand !
Answer to: "Men Grattis Jaacke till 7an Snygga SPIKAR ! :) Men sen är det ju bara "
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Pinsamt? Är ganska säker på att Sinou Madrik är en väldigt mycket bättre häst en Red Hot Dynamite (som också är väldigt bra) så att spika den från väldigt mycket bättre spår var väl inget konstigt. Svårt att förutspå gallopper men det kanske du kunde förutspå också?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-27 22:19:15 Edited(1): 2009-06-27 22:21:35  Tackar!  Var på tiden...
Answer to: "Tackar! :) Var på tiden..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Grattis Jaacke !
Snyggaste systemet jag sett, Han kom, han såg, han segra 
Själv spela jag för 2k, flera olika system gick helt åt He......
Känner mig som en sopa nu, borde ha haft 7 rätt. Ush.
Men, men enkelt o säga så i efterhand.
Får ta revansch nästa lördag ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-28 00:03:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja grattis Jaacke  . Synd att det inte gav ytterligare lite mer.
Själv är jag nog mest besviken på min enda miss Sogå Benito. Funderar fortfarande på varför det gick som det gjorde. It´s A Face är en annan stor besvikelse idag som jag som tur väl hade garderat upp.
Får hålla med Grenka om att galloppper inte är speciellt lätt att förutse  , däremot känns den enormt kapable Sinou Madrik aningen svajig.
Bara att bita ihop och sätta 7:an nästa helg. Kanske kan ge 5-10 000 ?.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-28 00:40:10
|
Became a member:
Forum posts:
|
Även jag sållar mig till gratulationskören Jaacke.
Vidare måste jag få ur mig vilken värdelös "kusk" Peter Untersteiner är, Skogå är i princip klar 200 m. från mål när idioten tappar fullständigt fokus på hästen och loppet och börjar glo åt på det ena och andra hållet. Till vilken nytta?
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-06-28 03:42:30  Ja grattis Jaacke  . Synd att det inte gav ytterligare lite mer.
Själv är jag nog mest besviken på min enda miss Sogå Benito. Funderar fortfarande på varför det gick som det gjorde. It´s A Face är en annan stor besvikelse idag som jag som tur väl hade garderat upp.
Får hålla med Grenka om att galloppper inte är speciellt lätt att förutse  , däremot känns den enormt kapable Sinou Madrik aningen svajig.
Bara att bita ihop och sätta 7:an nästa helg. Kanske kan ge 5-10 000 ?.....
Answer to: "Ja grattis Jaacke :). Synd att det inte gav ytterligare lite mer.
Sj&aum"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Konsulterade mina anteckningar o Sogå Benito har gjort så förr, stannat av in mot mål..
Borde tänkt på det..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-28 09:19:16  egentligen är det ju nånting med loppen som borde ändras så att det blir högre vinster. har för mig att jag hörde att det var i nåt land där dom bättre hästarna lottades till sämre spår. det skulle definitvt höja utdelingen och göra rundorna mera svårlösta.
och jackpottrundorna omsätter inte lika mycket längre som för nåt år sen när det inte var lika ofta. då var det i princip alltid över 100 mile. nu är det knappt 90 ens. och nästa vecka? ner på vanlig omsättning kanske?
kanske behövs fler volt- och tilläggslopp eller ett nytt voltsystem eller nåt? flera kortlopp? max en häst per stall?
finns säkert en massa sätt att göra travet roligare. till och med kommentatorerna har ju börjat tröttna på loppen, så tråkiga som dom är.
Answer to: "egentligen är det ju nånting med loppen som borde ändras s&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 kanske behövs fler volt- och tilläggslopp eller ett nytt voltsystem eller nåt? flera kortlopp? max en häst per stall?
Det var ju något lopp för några veckor sen där man fick tillägg beroende på hur bra form man hade.
Det loppet var ju riktigt intressant, framförallt när det kom 5 hästar jämsides på upploppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-28 09:21:37  Konsulterade mina anteckningar o Sogå Benito har gjort så förr, stannat av in mot mål..
Borde tänkt på det..
Answer to: "Konsulterade mina anteckningar o Sogå Benito har gjort så f&oum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Drar man iväg så i början och inte blir utmanad skall man väl ändå hålla ett höre tempo än 1.16 med en sådan häst. Hade räckt att ligga på 1.13 istället. Det är i allal fall vad jag tror
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-28 15:02:02   kanske behövs fler volt- och tilläggslopp eller ett nytt voltsystem eller nåt? flera kortlopp? max en häst per stall?
Det var ju något lopp för några veckor sen där man fick tillägg beroende på hur bra form man hade.
Det loppet var ju riktigt intressant, framförallt när det kom 5 hästar jämsides på upploppet.
Answer to: "kanske behövs fler volt- och tilläggslopp eller ett nytt v"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, ett mycket bra exempel på ett roligt lopp! den mannen borde få fler uppdrag! om han är lika bra på dom vanliga hästarna skulle man kunna se fram emot kanonroliga race!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-06-28 18:59:17  ja, ett mycket bra exempel på ett roligt lopp! den mannen borde få fler uppdrag! om han är lika bra på dom vanliga hästarna skulle man kunna se fram emot kanonroliga race!
Answer to: "ja, ett mycket bra exempel på ett roligt lopp! den mannen borde f&ari"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, men det kan ju vara riktigt svårt att hålla reda på alla hästar. Den snubben kunde ju iallafall sina kallblodshästar 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|