[ 1
]
|
|
Posted: 2009-05-28 11:25:31
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tjaa, någon som kommit över fribiljetter till helgen... Jag köper gärna, en massa, iallafall typ minst 10...men även en eller ett par, om det är allt ni har...
(Maila isf)
Sååå laddad man börjar bli inför helgen 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-28 19:54:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Solvalla släpper inte till med gratisbiljetter.
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2009-05-28 22:29:51
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
|
fan vad dyrt det är att gå in på trav !
Jag fattar ju varför inte travet lockar mer publik då det kostar en förmögenhet för en familj och bara betala inträde !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-28 22:35:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag betalar gärna 200 eller mer OM de ger spelcheckar för inträdes beloppet, då får de ju in de pengarna ändå
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2009-05-28 22:39:49
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Spelcheck för minst halva beloppet och GIVETVIS program! Fattar inte varför dom tar betalt för att man ska kunna se vilka hästar man ska spela på.....
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-28 22:52:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Intressant, själv går man in helt gratis samtliga tävlingsdagar, samtliga banor under åren.
Fast frågan är om det inte är värt det att få se sådanna tävlingar att betala inträdesbiljett.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-29 19:27:42  Intressant, själv går man in helt gratis samtliga tävlingsdagar, samtliga banor under åren.
Fast frågan är om det inte är värt det att få se sådanna tävlingar att betala inträdesbiljett.
Answer to: "Intressant, själv går man in helt gratis samtliga tävlingsd"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker också att det är helt sjukt att det ska vara så jäkla dyrt att gå in. Senast jag var där tror jag de tog 120 spänn inträde. Vad får man för pengarna? Betala överpriser för rätt sunkig mat och för att få trängas inomhus under skolmatsalslikande förutsättningar. Nej tack, läge att göra stora förändringar där. Varför inte gratis inträde? De där 120 kronorna jag spenderade för att få komma in hade jag garanterat förlorat på att göra tveksamma vinnarspel ändå. Inte konstigt att det är tomt på banorna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-30 12:29:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad är problemet ?
Du får betala samma pengar för att gå och kolla på 2 halvsunkiga fotbollslag som sparkar långbollar och felpass till varandra i 2*45 minuter i något som kallas allsvenskan och tydligen ska vara det bästa Sverige har att erbjuda.
På sin höjd blir det lite tvåfotsbribblingar , någon klack och ett och annat långskott. har du riktig tur blir det faktiskt mål en gång per halvlek...världsklass
Jämför sedan det med den sportsliga klassen på en elitlopps eller v75-dag...
Elitloppshelgen, eller till och med vanliga V75-helger , är ju lätt värda inträdet bara för det sportsliga!!!
Däremot kan jag hålla med om att det suger att betala 50-lappen i inträde för vanligt vardagstrav, utan att få något direkt för det mer än chansen att spela bort pengarna. Är väl mer som en div5-match i fotboll.
I vilket fall som helst borde ett program ingå ALLTID i inträdet. Då kanske folk också skulle tycka det var okej att betala, plus att det borde gå att sälja bra mycket mer annonser och få in sponsringspengar om företag vet att ALLA får ett program.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-31 07:19:29
|
Became a member:
Forum posts:
|
Perra summerade upp det... No further comments...
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|