1
[ 2
]
|
Medeltid
|
Posted: 2009-05-13 00:02:24
|
Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 784
V 2, REVEN D'AMOUR
|
Med tanke på hur mycket han har snackats upp av både Hultman och press i sann Going Kronos-anda så anser jag nog att han är överskattad (vilket inte är det samma som att han är dålig) tills han visar ännu mer. Det här är ju trots allt hästen som "kan vara det värsta vi sett på en svensk travbana" och vad det nu hette förra året.
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2009-05-13 00:04:03  Med tanke på hur mycket han har snackats upp av både Hultman och press i sann Going Kronos-anda så anser jag nog att han är överskattad (vilket inte är det samma som att han är dålig) tills han visar ännu mer. Det här är ju trots allt hästen som "kan vara det värsta vi sett på en svensk travbana" och vad det nu hette förra året.
Answer to: "Med tanke på hur mycket han har snackats upp av både Hultman oc"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
|
Väl skrivet, word!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-05-13 08:13:48
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 2, REVEN D'AMOUR
|
Kriteriet var väl inget imponerande. Kan minnas fel men galopperade inte typ 4-5 hästar, Reven var väl sjuk och resten körde det i halsen på Hultman? Har för mig att det inte var något imponerande lopp men jag kan minnas fel. Maharajah har ju helt klart både visat sin kapacitet och begränsning. Får han inte ordning på aktionen och startsnabbheten så kan han glömma Derbyt. Att Prima rekommenderar att lira till 1.25 visar ju hans seriositet som "expert"
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-13 10:34:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, RAKAS
|
Men prima är en snubbe som bara tippar med hjärta.
Är Maharajah favorit i derbyt så är jag den förste som tackar...
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-05-13 14:01:45  Men prima är en snubbe som bara tippar med hjärta.
Är Maharajah favorit i derbyt så är jag den förste som tackar...
Answer to: "Men prima är en snubbe som bara tippar med hjärta.
Är Maha"
|
V 2, REVEN D'AMOUR
|
I know. Man får lära sig vilka hans favorithästar är om man ska kunna få ut något av hans tips. Tranemo Raketen är ju bra... Slutade ta hans tips på allvar när han sa att Sahara Dynamite inte hade en chans i Derbyt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-13 15:48:28  I know. Man får lära sig vilka hans favorithästar är om man ska kunna få ut något av hans tips. Tranemo Raketen är ju bra... Slutade ta hans tips på allvar när han sa att Sahara Dynamite inte hade en chans i Derbyt.
Answer to: "I know. Man får lära sig vilka hans favorithästar är o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ändå har du flertalet gånger efter det skrivit att jag haft bra tips, här i forumet. Jobbig ekvation.
Du har rätt i att Kriteriet egentligen inte sa så mycket. Givetvis var Maharajah bra, men han fick också ett drömlopp.
E3 däremot...
Och ja, jag ansåg, och anser än idag, att Sahara Dynamite var kolossalt överspelad i Derbyt. På lördag vinner han dock.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-05-13 17:31:31  Ändå har du flertalet gånger efter det skrivit att jag haft bra tips, här i forumet. Jobbig ekvation.
Du har rätt i att Kriteriet egentligen inte sa så mycket. Givetvis var Maharajah bra, men han fick också ett drömlopp.
E3 däremot...
Och ja, jag ansåg, och anser än idag, att Sahara Dynamite var kolossalt överspelad i Derbyt. På lördag vinner han dock.
Answer to: "Ändå har du flertalet gånger efter det skrivit att jag haf"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 2, REVEN D'AMOUR
|
Xanthos Crown skulle ju vinna Derbyt , eller var det inte så Crille
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-05-13 18:08:38
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Eeeh.. Vi kör kommunalt 2 o 4...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-13 19:34:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Japp, det loppet var klippt och skuret åt honom trodde jag. Dessvärre utvecklades han inte riktigt som man hoppats på under fyraårssäongen.
Hur går det med alla dina STENKLARA som inte kan förlora då? Ganska låg träffprocent där va?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2009-05-13 21:32:48 Edited(1): 2009-05-13 21:33:39  Japp, det loppet var klippt och skuret åt honom trodde jag. Dessvärre utvecklades han inte riktigt som man hoppats på under fyraårssäongen.
Hur går det med alla dina STENKLARA som inte kan förlora då? Ganska låg träffprocent där va?
Answer to: "Japp, det loppet var klippt och skuret åt honom trodde jag. Dessv&aum"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 2, REVEN D'AMOUR
|
Leonas Yeti när han vann , Turnaround i Norge , Cleo Nalan igår är väl de senaste jag ropat " STENKLAR" på.
EDIT: Kolla Oddsjakten 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-14 00:30:16
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KNOCKOUT ROSE
|
I brist på bättre spikidéer så får omgångens andra spik bli på Reven D'Amour. Får hoppas han håller måttet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-14 11:09:41
|
Became a member:
Forum posts:
|
min annalys av loppet
Lavec kronos tar spets ludde säger till takter att göra allt för att inte bomma den. sen kommer ludde tågandes och får överta ledning av takter, reven d amour hamnar i dödes med alla säkerhet. Marshland ligger i andra/tredje ytter rakas sitter tredje invändigt kan får chansen via DOS. Marshland har mest vinnarskalle här och vinner med ett huvet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-14 12:24:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
Marshland kommer att vara totalt chanslös här.
Det står mellan Reven DAmour och Yewish Boko i första hand. Rakas och Lavec Kronos kan få loppet, övriga hästar är på något sätt enbart utfyllnad.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-14 15:17:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
2-3-9 räcker 
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-05-14 15:53:35  Japp, det loppet var klippt och skuret åt honom trodde jag. Dessvärre utvecklades han inte riktigt som man hoppats på under fyraårssäongen.
Answer to: "Japp, det loppet var klippt och skuret åt honom trodde jag. Dessv&aum"
|
V 2, REVEN D'AMOUR
|
Vad är din relation till vad du i SVD kallar för unghäststjärnan Prima Stella. En fullt objektiv åsikt eller finns det någon koppling till ditt namn? En som har som uppgift att leverera tips för en av Sveriges största tidningar borde man kanske kunna kräva mer objektivitet utav? Nästa vecka spikas Tranemo Raketen?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-05-14 15:57:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, KNOCKOUT ROSE
|
Får ta och ändra mig lite även här. Spikade Reven d'Amour till en början, mest för att jag var tvungen att ha två spikar. Bytte till spik på Fisher King, så därför väljer jag att ta med en häst jag haft en viss känsla för under veckan och som de dessutom prisade i Lindberg Orakat - Knockout Rose. Min nya vinnare.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|