[ 1
]
|
Andynalan
|
Posted: 2009-03-08 00:30:33
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Som det är nu kan man ju avla med hingstar som flyttat in på äldreboendet. Varför skulle man inte då också kunna avla med pensionerade ston? Går inte nu vad jag kan se.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-31 23:09:34  Som det är nu kan man ju avla med hingstar som flyttat in på äldreboendet. Varför skulle man inte då också kunna avla med pensionerade ston? Går inte nu vad jag kan se.
Answer to: "Som det är nu kan man ju avla med hingstar som flyttat in på &au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kanske för att stot ligger på en smörgås eller mellan två hamburgerbröd medans sperman ligger infryst...
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2009-03-31 23:36:41  Kanske för att stot ligger på en smörgås eller mellan två hamburgerbröd medans sperman ligger infryst...
Answer to: "Kanske för att stot ligger på en smörgås eller mellan"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
hahahahaha 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-03-31 23:41:31  Kanske för att stot ligger på en smörgås eller mellan två hamburgerbröd medans sperman ligger infryst...
Answer to: "Kanske för att stot ligger på en smörgås eller mellan"
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-04-26 23:38:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag håller faktist med om det som nämndes först.. varför ska man inte kunna avla med ett pansionerat sto? som det ser ut idag inom den riktiga travsporten så är det ju så att man avlar med stona först när de har lagt tävlingsskorna på hyllan (finns såklart undantag)
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|