Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Utvecklarblogg -> Träningsrapport
 

Travspelet är hela tiden under utveckling och även om det ibland inte märks att det händer så mycket så pågår det en hel del under ytan. I detta forum kommer "alla" dessa små förändringar och buggfixar att listas.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2009-03-31 19:32:20

Became a member: 
Forum posts:
Börjar kännas ganska ointressant, svar ja.

Ny loppmotor skulle komma för ett tag sen nu va?

Tycker bara att det spelet skulle vara trevligt med
förbättringar på sånt som verkligen behöver ändras.

Men, alla får vi ha våra egna åsikter.

Skulle alla vara av samma uppfattning för vi
inte direkt utvecklingen framåt.
Reply
Mancher Posted: 2009-03-31 20:59:37 Answer to: "Börjar kännas ganska ointressant, svar ja. Ny loppmotor skulle"
456
YOLO Stables
Jägersro

Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3260
Vad Eriksson än väljer att utveckla i spelet blir jag jätteglad för!! Visst är alla som spelat detta spel en tid medvetna om loppmotorn, men bara för att det inte verkar vara prioritering nummer ett för Eriksson så betyder det inte att det andra han inför är värdelöst. Tycker det med träningsrapporten är jättebra, så slipper man en massa lurendrejerier.
Reply
spanarn Posted: 2009-03-31 23:29:32 Answer to: "Börjar kännas ganska ointressant, svar ja. Ny loppmotor skulle"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
Visst, håller med dig om att det skulle vara trevligt med den efterlängtade förbättringen av loppmotorn. Att visa träningsrapporten på transfern är ändå en av de bättre uppdateringarna som gjorts på sistone tycker jag, just pga att åtminstone jag har som hypotes att bra träningssiffror ger bäst förutsättningar både för tävling och avel. Men som du säger, alla får vi ha våra egna åsikter, och det är trevligt att vi har olika, för annars skulle forumet bli bra ointressant.
Reply
1   [ 2 ]