Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> köpa häst del 2
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-12-10 18:19:21

Became a member: 
Forum posts:
när man i nuläget lägger bud på en häst i auktions delen kostar det ingenting...har varit och kollat och nu kan man lägga bud bara för att jävlas och höja priset på en häst som egentligen inte är värd så mycket som de köps för.

mitt förslag är att det ska kosta pengar, kanske 500 eller 1000 kr per bud...då måste folk tänka till när de lägger ett bud på en häst och och upptrissandet av priset försvinner förhoppningsvis
Reply
Posted: 2007-12-10 19:34:05 Answer to: "när man i nuläget lägger bud på en häst i auktions delen kostar det in"

Became a member: 
Forum posts:
Jag håller inte med Malta.

Ingen auktion fungerar så, visst har man möjlighet att "trissa" priset, men man kan också få en häst på halsen.

Jag har varit på många riktiga hästauktioner, bla Kritere-auktion i Sthlm, där ser man ofta ägare som försöker trissa priserna på sina hästar o end:ar upp med att ha ropat hem dom.

Hybris.

Rävspel är en av tjusningarna med auktion.

Reply
Posted: 2007-12-11 11:05:06 Answer to: "Jag hÃ¥ller inte med Malta. Ingen auktion fungerar sÃ¥, visst har man mÃ"

Became a member: 
Forum posts:
Kunde Inte Sagt det bättre Själv Plokko
Reply
[ 1 ]