Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> ´Going Kristmas´ (p&ari...

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2009-02-16 10:48:06

Became a member: 
Forum posts:
Vill ni se två riktiga (tomte)nissar, så ska ni slå på SVT2 runt klockan 20:40, nu på söndag den 22:e februari
Jag o min polare var med när Going Kronos dokumentären spelades in... skratta inte
Jag vet vad en del människor tycker om Going här inne, och det får ni gärna tycka...Men det är ju många av oss travtokiga som haft en och annan "favvis", som enbart kostat pengar (dvs inte vunnit så ofta som man hoppats och till viss del trott). Oftast spelar jag med huvudet...men med Going var det mest hjärta - finns även en passande bild i DN av vårt gäng http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=654563

Vi har blivit filmade på vårt hotell, på morgonen innan Going Kronos "mindre lyckade" lopp i Olympiatravet. Sen är vi med en smula bland några andra fans. Varnar lite för att vi kan verka en aning, hrmm berusade, men vi gick i alla fall inte med på att göra "något" av dom konstiga saker dom ville att vi skulle göra. Det räckte med att sjunga med i en snabb komponerad, "fejkad" och löjlig hejar ramsa...och så klart vet vi ju att det inte gick så sakta "första fem" som jag säger, men vi var ju besvikna efter loppet.

I alla fall så kommer program infot här:
20:00 Kvarta över
Svensk dokumentär från 2008. Fyra filmare fick i uppdrag att följa en eller flera personer, en händelse, ett förlopp eller en plats under 24 timmar. Resultatet blev fyra mycket olika filmer på vardera 14 minuter: En filmare valde att skildra ett dygn med sina morföräldrar, en annan följde en ung man som ville komma ut som transvestit. En film handlar om en fotograf och hans fårskinnsfäll och den sista filmen i serien om en berömd travhäst. Även 26/02 i SVT2 och 28/02 i SVT2.

ok, eftersom jag lägger ut denna tråd under V75, så skall jag bjuda på några rysare till lördag då...Har inte haft så mycket tid på sistone att lägga in kommentarer, men tjuvläser ju såklart ändå och får en del intressanta ideér och än bättre "sjysst info till avslag"

V75-1 Åke kommer säkert väl förberedd, Rocket Power får nog inte det lika serverat den här gången, och får i så fall det svårare. Hittar bara Ulf Ohlsson ut med 1an så kan det vara vinnaren...Klistrad i ryggen på Orso näst senast på bra tid..och nu senast blev det en omöjlig resa, och Bob Hope var ingen bra draghjälp...

V75-2 Dags för In April nu? Grym senast, vunnit pisslätt utan galoppen... QJ behöver bara runda 10 hästar..kan gå, streckar man på så skall Ninotchka vara med på lappen

V75-3 Finders känns ju som ett klart första streck, men lite för osäker form och Frankrike-resa-nyligen som kan spöka. 4,5,6,7,9,10 om man vill heltäcka

V75-4 Ingen koll... hrmm jaja, chansar på nr5 då

V75-5 Vinnaren heter med rätt stor chans Svanstedt i efternamn...

V75-6
Om inte Rakas vaknat på rätt sida, så blir detta loppet dyrt att gardera..glöm dock Lucky Lukes senaste lopp, där han aldrig fick skymten av en chans till att ta sin fjärde raka..små skrik då...bortglömd nu??

V75-7 Åkes "ämne" Cash Winning Vita har en skräddarsyd uppgift, och den lär har gått kraftigt framåt med loppet senast...täta starter ett frågetecken.
Grrr jag som inte gillar Åke, lyfter fram honom i nästan varje lopp denna omgång..ajajaj - men så e det ju också Åkes hemmabana...
Hoiti Toiti kan man ju "aldrig" ignorera, även om det blev lite för tidig gasning senast, så lär väl Jenny J lärt sig en läxa... Goop lär vara med där framme. Grymt öppet bakom

Tack för ordet och lycka till med spelet...
Reply
Posted: 2009-02-21 08:14:35

Became a member: 
Forum posts:

Reply
Posted: 2009-02-21 11:45:00 Answer to: " http://www.travsidan.nu/images3/going_tv.jpg"

Became a member: 
Forum posts:
det var en av dom mest märkliga länkar jag sett...
Reply
Posted: 2009-02-23 00:45:10

Became a member: 
Forum posts:
oj vad bortklippta vi var...kanske tur det... dom s k fansen var rätt hängiga o tama...vi satt på staketet, sen stod jag o tjatade en massa efter loppet... Hoppas ingen här slog på TVn redan kl 20, för jag beklagar verkligen underhållningsvärdet på dom tre första dokumentärerna...

För er som missade det och vill se det igen... gå till
Going Live
och hoppa fram till tiden 42:42
Reply
[ 1 ]