1
[ 2
]
|
Post removed
|
Posted: 2007-12-06 09:08:46
lie detector var bra,,,,men även jag fattade att han skulle vinna om han fick ledningen. Fast jag tror inte att någon påläst spelare verkligen trodde att Lie detector skulle kunna spetsa av egen kraft.
Men säger som nybrink,,,,kör Jorma som en normal person och sitter kvar så sveper han fältet och vinner till slut med skully gully.
action venesi var mycket svag för dagen och ska kunna bättre.
Answer to: "lie detector var bra,,,,men även jag fattade att han skulle vinna o"
|
|
|
Posted: 2007-12-06 09:13:27 lie detector var bra,,,,men även jag fattade att han skulle vinna om han fick ledningen. Fast jag tror inte att någon påläst spelare verkligen trodde att Lie detector skulle kunna spetsa av egen kraft.
Men säger som nybrink,,,,kör Jorma som en normal person och sitter kvar så sveper han fältet och vinner till slut med skully gully.
action venesi var mycket svag för dagen och ska kunna bättre.
Answer to: "lie detector var bra,,,,men även jag fattade att han skulle vinna o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag trodde verkligen att Örjan skulle få Överta här och jag känner mig då rätt så påläst. Någon kanske kunnat svara om de hade önskat. Men att "läsa" loppen rätt är också en del i travtippningen enligt min mening. Då menar jag speciellt starten, för mig var det självklart att Örjan skulle spetsa, av egen kraft eller bli släppt dit.
Sen så var finskan bra, riktigt bra. Tror dock inte att hon vinner även om Jorma sitter kvar. Lie Detector var för bra idag...
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2007-12-06 11:49:44  Jag trodde verkligen att Örjan skulle få Överta här och jag känner mig då rätt så påläst. Någon kanske kunnat svara om de hade önskat. Men att "läsa" loppen rätt är också en del i travtippningen enligt min mening. Då menar jag speciellt starten, för mig var det självklart att Örjan skulle spetsa, av egen kraft eller bli släppt dit.
Sen så var finskan bra, riktigt bra. Tror dock inte att hon vinner även om Jorma sitter kvar. Lie Detector var för bra idag...
Answer to: "Jag trodde verkligen att Örjan skulle få Överta här och jag känner mig"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Du hade analyserat loppet ruggit bra stig henry! Själv trodde jag att jansson skulle svara upp ledningen.. men jag garderade me örjan  spelar ingen roll hur dom hade kört me skully gully. Lie Detector var ju överlägsen!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-06 12:50:16  Du hade analyserat loppet ruggit bra stig henry! Själv trodde jag att jansson skulle svara upp ledningen.. men jag garderade me örjan  spelar ingen roll hur dom hade kört me skully gully. Lie Detector var ju överlägsen!
Answer to: "Du hade analyserat loppet ruggit bra stig henry! Själv trodde jag att jans"
|
Became a member:
Forum posts:
|
man tackar.. 
Bra dag igår, sköna slantar in på kontot. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-06 23:59:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha hur många gånger har Nijo fått "bita i det sura äpplet" under i den här V64-tråden? 4? 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|