1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2009-01-30 21:41:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, LINDY LATER
|
Läste ni tisdags numret av trav ronden?? Daniel olsson som det gnälls så mycket på ! Hade väldigt bra statistik för oss spelare. Om vi satsat en 10 i varje lopp han starta så hade man gått hem!! Gjorde man samma på B.goop gick man back 4000 spänn...!! Daniel gav i snitt 9 gånger pengarna på sina vinnare...! Rankad nummer 1 på det! Borde få tyst på dom som klagar på Daniel. Han e bevisligen den som betalar tillbaka mest till oss spelare!!
Jag tyckte det va intressant.!! Fel tråd i forum. Hoppas ni ursäktar!!   
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-30 21:53:40  Tror att den där statistikbögens siffror stämmer överens lite bättre med verkligheten än din högst subjektiva känsla.
Answer to: "Tror att den där statistikbögens siffror stämmer överen"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, ELVIRIA
|
Ludde kör inte så ofta på Solvalla, men när han gör det så har han oftast något att åka med.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-30 23:15:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, EXCALLIBUR
|
Känns nästan för upplagt för stallkörning. Excallibur i spets och Joel Cortina i dödens. Är bara Excallibur frisk, kry och håller sig på benen så vinner han detta.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-31 03:28:11  Känns nästan för upplagt för stallkörning. Excallibur i spets och Joel Cortina i dödens. Är bara Excallibur frisk, kry och håller sig på benen så vinner han detta.
Answer to: "Känns nästan för upplagt för stallkörning. Excalli"
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, SLOWSTARTER G.
|
tror att SLOWSTARTER G vinner från dödens....hästen ä'r riktigt på tårna
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-31 08:47:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej tveksamt att slowstarter g vinner från dödens Excalibur är förbra...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-31 08:49:28
|
Became a member:
Forum posts:
V 7, STAR RUNNING
|
Excallibur var hårt betrodd på Valla men vann gången efter på Jägersro istället. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2009-01-31 21:15:07
Answer to: "Läste ni tisdags numret av trav ronden?? Daniel olsson som det gnä"
|
|
|
Posted: 2009-01-31 22:45:21
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, EXCALLIBUR
|
ska vi klaga på luddes styrning o taktik nu då.inte många kuskar som klarar den styrningen,
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2009-02-01 00:05:53
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 10, ELVIRIA
|
Snygg styrning av Ludde.
Jag baserar dock inte min åsikt om en kusks skicklighet baserat på ett lopp. Han har dock kört bättre på slutet än vad man är van att se han göra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-02-01 10:48:17  Snygg styrning av Ludde.
Jag baserar dock inte min åsikt om en kusks skicklighet baserat på ett lopp. Han har dock kört bättre på slutet än vad man är van att se han göra.
Answer to: "Snygg styrning av Ludde.
Jag baserar dock inte min åsikt om en ku"
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, EXCALLIBUR
|
tänker inte ta upp den diskusionen , ingen idee vi är lite för långt ifrån varandra i de ämnet.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|