1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2009-01-24 19:05:21  underkänt på jörgen och lag lähdekorpis styrningar. hade goop kört 1 och förslagsvis örjan och erik dom andra hade nån av karis hästar vunnit. 100% säkert. (nej, jag är inte bitter, lirade inte, men det var dåligt kört att släppa. hade han hållit spets hade dom suttit i front allihop. 10 i dödens och 9 bakom nån av dom.
så tror i alla fall jag.
johan kan inte trycka på hur långt som helst.
Answer to: "underkänt på jörgen och lag lähdekorpis styrningar. ha"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, HARMONIC SILVIO
|
Världens sämsta skalle på Harmonic?, dock väldigt bra jobb av Uhrberg.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-24 19:41:29  Världens sämsta skalle på Harmonic?, dock väldigt bra jobb av Uhrberg.
Answer to: "Världens sämsta skalle på Harmonic?, dock väldigt bra "
|
Became a member:
Forum posts:
|
tycker ju iofs inte jag. han står ju på 12. vad förväntar du dig?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-24 20:32:35  tycker ju iofs inte jag. han står ju på 12. vad förväntar du dig?
Answer to: "tycker ju iofs inte jag. han står ju på 12. vad förvä"
|
Became a member:
Forum posts:
V 12, HARMONIC SILVIO
|
fick perfekt lopp, och han har fått de några gånger utan att avgöra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-24 21:07:54  fick perfekt lopp, och han har fått de några gånger utan att avgöra.
Answer to: "fick perfekt lopp, och han har fått de några gånger utan "
|
Became a member:
Forum posts:
|
men det är väl inte i detta land han ska avgöra i så fall? spår 12, 1640, guld, os... vad talar FÖR honom? ingenting, som jag ser det. och när han losat innan på sistone har han väl haft betydligt tuffare emot, som jag ser det.
men, visst, du har din fria åsikt att tycka detta loppet ser gjutet ut för honom...
förstår bara inte vilka förutsättningar, bortsett från kusken, som kan bli sämre i det här fallet...
???
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-01-24 23:28:21
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 9, KOCABAR
|
Håller med.. Tycker snarast Harmonic gör ett riktigt bra lopp med en långrepa o ändå med hela vägen i mål..
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|