[ 1
]
|
|
Posted: 2009-01-03 13:20:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Börjat regna vid 13-tiden på Jägersro. Vad innebär det??? 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2009-01-03 13:22:47  Börjat regna vid 13-tiden på Jägersro. Vad innebär det??? 
Answer to: "Börjat regna vid 13-tiden på Jägersro. Vad innebär det"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Enligt banmästaren ingenting..
Saxat från Atg
BANMÄSTARENS MORGONRAPPORT
Kan banan på Jägersro bli så hård att det inte går att köra hästarna utan skor? Vissa hemmatränare har haft de farhågorna i veckan då det varit minusgrader.
Banmästaren Göran Henriksson sitter i sin traktor lördag morgon.
- Jag kan inte tänka mig att det ska vara några problem. Vi har haft fyra fem minus i natt och nu (10.15) är det ett par plusgrader. Vi har jobbat med banan i natt och jag har just harvat i den. Den är fin. Däremot har de lovat nederbörd vid tolvtiden i dag, hos oss kommer det nog som regn. Men det ska nog inte påverka banan, säger Göran Henriksson.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2009-01-03 13:27:48  Enligt banmästaren ingenting..
Saxat från Atg
BANMÄSTARENS MORGONRAPPORT
Kan banan på Jägersro bli så hård att det inte går att köra hästarna utan skor? Vissa hemmatränare har haft de farhågorna i veckan då det varit minusgrader.
Banmästaren Göran Henriksson sitter i sin traktor lördag morgon.
- Jag kan inte tänka mig att det ska vara några problem. Vi har haft fyra fem minus i natt och nu (10.15) är det ett par plusgrader. Vi har jobbat med banan i natt och jag har just harvat i den. Den är fin. Däremot har de lovat nederbörd vid tolvtiden i dag, hos oss kommer det nog som regn. Men det ska nog inte påverka banan, säger Göran Henriksson.
Answer to: "Enligt banmästaren ingenting..
Saxat från Atg
BANMÄS"
|
Became a member:
Forum posts:
|
snöblandat regn är det.
blåste rejält innan. förmodligen nu också... pallar inte gå ut... 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|