[ 1
]
|
|
Posted: 2008-12-11 14:08:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hallå! Som många säkert vet så bedriver jag andelsspel och då i lite olika former. Nu över jul och så när man har lite annat att stå har jag dock tänkt att ta det lite lungt. Jag kommer att tippa det vanliga "stora" systemet jag gör. Men jag låter dörren stå öppen till den andra lappen för någon gästtippare. Du får alltså möjligheten att tippa ett andelssytem. Det här systemet brukar vara, ja vad ska vi säga. Man vill vinna stort och räds inte sina idéer. Utan man kör helt enkelt sitt race och inlämnigen är även lite tidigare en "normalt" då man sitter och inväntar provstarterna. Skriv ett mail om du är intresserad av vidare info!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-12 03:06:26  Hallå! Som många säkert vet så bedriver jag andelsspel och då i lite olika former. Nu över jul och så när man har lite annat att stå har jag dock tänkt att ta det lite lungt. Jag kommer att tippa det vanliga "stora" systemet jag gör. Men jag låter dörren stå öppen till den andra lappen för någon gästtippare. Du får alltså möjligheten att tippa ett andelssytem. Det här systemet brukar vara, ja vad ska vi säga. Man vill vinna stort och räds inte sina idéer. Utan man kör helt enkelt sitt race och inlämnigen är även lite tidigare en "normalt" då man sitter och inväntar provstarterna. Skriv ett mail om du är intresserad av vidare info!
Answer to: "Hallå! Som många säkert vet så bedriver jag andelssp"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad innebär stor o liten andel??en liten för mig är väl 100-500kr/andel och en stor 500-1000kr/andel har satt ett par storvinster::o allt under 10000 räknas inte det kan man sätta på 100 rader spelar alltid för miljonerna o(
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-12 09:34:24  vad innebär stor o liten andel??en liten för mig är väl 100-500kr/andel och en stor 500-1000kr/andel har satt ett par storvinster::o allt under 10000 räknas inte det kan man sätta på 100 rader spelar alltid för miljonerna o(
Answer to: "vad innebär stor o liten andel??en liten för mig är väl"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skickade dig ett PM 
|
|
Reply
|
|
[ 1