[ 1
]
|
Travzonen
|
Posted: 2007-11-18 22:31:35
|
|
V75-3 | Skånska Dagbladets lopp - Gulddivisionen, försök 3. 1:A PRIS 150 000 kr 2140 A 1. FINDERS KEEPERS Svanstedt Åke 2. SKOGANS JOKER Jansson Torbjörn 3. BLUE CHIP STAR Adielsson Erik 4. TUNK NAFETS Widegren Dan 5. GROVE´S BEN Takter Johnny 6. KING COBRA Kolgjini Lutfi 7. PRIME Goop Björn 8. DUSTIN DIAMANT Lugauer Conrad 9. COUCH DOCTOR Olsson Daniel 10. TOP TEN Uhrberg Thomas 11. COLOMBIAN NECKTIE Kihlström Örjan 12. SOLERO BRILJANT Untersteiner Peter
Turordning: 11-5-1-3-7-2-12-6-10-4-8-9
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-19 09:49:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Colombian Necktie kan vara ett alternativ till spik. Grym avslutning senast och vi vet ju att den hästen gör rätt bra lopp på Jägersro...
Finders Keepers eller Blue Chip Star, den som hittar till spets kan utmana. Skogans Joker har också bra form och från ett bra läge kan han skrälla. Många chanslösa med iaf (5,7,8,9,12).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-19 11:07:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Förvånad att de envisas med att starta Groves Ben över full distans, den måste väl ändå spetsa här eller? Först fram och får överta måste väl Erik vara......
Hoppas Tunk Nafets blir jättebortglömd av spelarna... synd att Dan ska köra själv!!
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-11-19 12:57:38
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
grove´s ben såg GRYM ut som fastlåst senast och Takter var sur efter loppet sade stallet, tror inte att han kör fast sig denna gången också.
C.Necktie har gjort 2 äckligt bra spurter i rad,,,,,förstabudet i loppet.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-19 20:10:15
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nja tror ändå att full väg i en gulddebut blir för tufft för Groves Ben.
Haha ja det är lite synd att Dan W ska köra...
Mjo den har gjort 3,4,5 riktigt bra starter i rad. Borde vinna oavsett position.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-19 20:31:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hoppas på Tunk Nafets...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-20 18:30:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Columian Necktie går som sagt bra på jägers och i de här sällskapet ska de va vinst! Styr fram tidigt i dödens och kontrolerar?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-20 20:39:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Columbian Necktie verkar ha hittat tillbaka till något som när storfom igen efter ha sett sliten ut ett tag - med all rätt. Om de inte kör för hårt med honom vinner han det här, men en spikförslag, det är lite väl mycket begärt. Full form gäller inte än, åtminstone inte i mina ögon.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-22 00:06:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jo Colombian blir nog svår att tas med här.
Men kommer inte Skogans sitta i tredje utvändigt och bida sin tid medan Finders fredar sig mot Colombian där framme? När Skogans sen lyfts ut i tredje spår strax innan upploppet så vill iaf inte jag sitta med enkelstreck på Colombian.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-22 22:30:09  Columian Necktie går som sagt bra på jägers och i de här sällskapet ska de va vinst! Styr fram tidigt i dödens och kontrolerar?
Answer to: "Columian Necktie går som sagt bra på jägers och i de här sällskapet sk"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hästen är nog bra men hur är det med kusken? 7raka favoritfall på V75.En vinst av 9 som favorit på jägers.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 08:29:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
1. FINDERS KEEPERS kommer att lura skiten av travtipparna skoryck på sveriges bästa bana vintertid kan bara sluta på ett sätt.Det här loppet leder åke runt om får ligga stilla första 1000 utan allt för hård press så vinner han det här.Örjan på jägersro är så där tänk på att det är uhrberg som vinner där med slipsen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 08:44:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finders Keepers (V75-3) fungerar bäst med skor bak och barfota fram. Han kommer därför att gå med den balansen nu och framöver. Senast kunde han inte haka på till slut men var godkänd som trea. Han håller skaplig form utan att vara lika vass som i somras. Eftersom hästen är snabb ut försöker jag köra i ledningen, även om jag inte vill binda upp mig för någon taktik till hundra procent. Jag tror att han är med där framme men det är nog främst en platschans.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 08:54:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
 eftersom hästen är snabb ut försöker JAG???? köra i ledningen
Är det "KungÅke" som gästar oss dödliga?? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 13:50:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
finders keepers till spets och kör mot allt.vem har speed att ta ner honom på slutet? eller kör någon mot åke?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 13:59:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag tror säkert att Finders Keepers blir jättetuff att göra med, men jag har inte råd att ha med honom.
Hoppas att Necktie är så stark som han var i sin förra start på Jägersro.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-24 15:03:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men blääää. Spik på Colombian å Skogans som reserv... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-25 21:59:28
|
Became a member:
Forum posts:
|
Gove´s Ben vilken häst asså. Var själv inne på Jägers och såg v75. Ny debuterande i gulddivisonen snabbast ut och går ledande nästan runt om synd att han inte höllt ända fram. Colombian Necktie sikken flopp. Trodde faktiskt på den därför hade jag en fin slant på Grove´s Ben på plats och det lönade sig juh  verkligen bra insats av Hästen och Johnny
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|