1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-12-03 00:09:41 Edited(2): 2008-12-03 00:13:00  Men det är ju OS på Halmstad med.
Answer to: "Men det är ju OS på Halmstad med. "
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, KORVET KLINTHOLM
|
Ja men i ett sant har lopp kan det gynna kk, han kan ta det lugnare fran start o veta att 2:a eller 3:e inner innebar fritt till slut, da Aby har DUBBLA os
Jag tror dock aldrig dom flyttar V75...nix pix
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-03 10:17:09  Men det är ju OS på Halmstad med.
Answer to: "Men det är ju OS på Halmstad med. "
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TEASER ELEGANCE
|
 Men det är ju OS på Halmstad med.
Efter närmare eftertanke så var jag ute å cyklade där. En annan sak kan ju vara att det blir en del strykningar ifall man flyttar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-04 09:19:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TEASER ELEGANCE
|
Håller på Jimson och Grenka här. De har dessutom de klart snyggaste avatarerna 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-04 16:49:14
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PAUL NOVEMBER
|
tog sig inte paul november förbi självaste scarlets aino med liknande förutsättningar i sweden cup? aino från spår 1 och paul från spår 4? och då var det ändå 1609 som är lättare att försvara innerspåret från. rätta mig om jag har fel men om jag minns rätt, då tvivlar jag inte på att paul november tar sig förbi Körvetten.
sen är ju frågan släppa eller inte? oavsett ser uppgiften fin ut.
vem övertar isåfall? kan beijing man vara ett alternativ?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-04 17:35:57  tog sig inte paul november förbi självaste scarlets aino med liknande förutsättningar i sweden cup? aino från spår 1 och paul från spår 4? och då var det ändå 1609 som är lättare att försvara innerspåret från. rätta mig om jag har fel men om jag minns rätt, då tvivlar jag inte på att paul november tar sig förbi Körvetten.
sen är ju frågan släppa eller inte? oavsett ser uppgiften fin ut.
vem övertar isåfall? kan beijing man vara ett alternativ?
Answer to: "tog sig inte paul november förbi självaste scarlets aino med liknande fö"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TEASER ELEGANCE
|
min förhoppning är att paul tar sig förbi korvetten , då blir det tufft , då tuffar åke hem det lätt. låser på dem två.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-12-05 14:59:47
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 10, TEASER ELEGANCE
|
Kastar in ett litet avslag på favoriten pga läget.
Paul November tar sig definitivt förbi och jag blir inte förvånad om någon ytterligare gör det. Risk för tredje invändigt för storfavoriten. Hur som helst tycker jag det luktar trafikbekymmer lång väg och Korvet Klintholm måste ha lite flyt för att ens få chansen härifrån. Frågan är om ens Takter kör Paul i spets. Var ju grym från open stretch för några starter sen och kanske släpper till Beijing Man?
Skulle Klintholm hitta ut i andraspår tror jag ändå bara han bjuder Teaser Elegance på en fantastisk rygg sista 700.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 15:08:53  Kastar in ett litet avslag på favoriten pga läget.
Paul November tar sig definitivt förbi och jag blir inte förvånad om någon ytterligare gör det. Risk för tredje invändigt för storfavoriten. Hur som helst tycker jag det luktar trafikbekymmer lång väg och Korvet Klintholm måste ha lite flyt för att ens få chansen härifrån. Frågan är om ens Takter kör Paul i spets. Var ju grym från open stretch för några starter sen och kanske släpper till Beijing Man?
Skulle Klintholm hitta ut i andraspår tror jag ändå bara han bjuder Teaser Elegance på en fantastisk rygg sista 700.
Answer to: "Kastar in ett litet avslag på favoriten pga läget.
Paul November tar s"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TEASER ELEGANCE
|
Låter vist
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 15:47:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TEASER ELEGANCE
|
Tror de kan skrälla här och tar nog med 9 hästar.
Teaser tror jag dock mest på. Elchockerad och laddad 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 15:57:44
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TEASER ELEGANCE
|
omgångens spik bästa spik!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 16:04:05
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, BEIJING MAN
|
Bejing man vinner
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 22:35:54  omgångens spik bästa spik!! 
Answer to: "omgångens spik bästa spik!!:D"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TEASER ELEGANCE
|
Bosse har talat 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-05 23:07:04
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TEASER ELEGANCE
|
man måste ta ställning det e bra att spika emot en stor favorit då spar man på strecken  rensar extra bra 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-06 10:49:27  man måste ta ställning det e bra att spika emot en stor favorit då spar man på strecken  rensar extra bra 
Answer to: "man måste ta ställning det e bra att spika emot en stor favorit då spar "
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, WITNESS TO HISTORY
|
Passa Strong Boy D.E som lär köras offensivt när Korvetten är fast på tredje inv.. Made For Victory har äntligen fått ett bra startspår, speedar ner allt?
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-12-06 11:09:13
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
V 5, PAUL NOVEMBER
|
13 procent på Paul är ett fynd!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-12-06 14:29:49  13 procent på Paul är ett fynd!!
Answer to: "13 procent på Paul är ett fynd!!"
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, TEASER ELEGANCE
|
Sjuk överskattad häst... icke-vinnare så det skriker om det, bra lopp idag men var blek som vanligt..
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-12-06 17:24:18
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 10, TEASER ELEGANCE
|
Gick med skor. Inte samma häst då och kunde ju inte heller öppna. La till Klintholm på systemet när den infon kom.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|