1
[ 2
]
|
|
Posted: 2007-11-22 13:44:19  tycker heatison är en riktigt bra häst och får till stor sannolikhet ett bra lopp här 2.a/3.e utvändigt med ryggar till uploppet. Han blir livsfarlig, vågar nästan lova att han är förre stanford hornline i mål.
intressant blir det om uhrberg lyckas spets med loverboy pellini, visst spår 4 i volt o allt, men hästen är mycket travsäker och snabb ut samtidigt som ingen annan verkar vara det i volt.
annars är jag lite utav en lokalpatriot och skulle tycka det var kul om real desire vann,,,,gjorde sitt bästa lopp i karriären senast tycker jag. Johan är en riktigt underskattat tränare, har 10-15 hästar och alla har han fött upp själv samtidigt som han inte har någon delägare i sina hästar.
Answer to: "tycker heatison är en riktigt bra häst och får till stor sannolikhet ett"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Loverboy Pellini kan kanske vara ett roligt drag, hade faktiskt inte tänkt på honom som en spetskandidat....intressant!
Mighty Value kan få ett fint lopp också, men Fortune Access kan göra lite jobb själv, visade ju grym fighing spirit senast....borde ha hyfsat goda chanser här.
Annars är många om budet här med, dock inte Heatison tror jag 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 14:04:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Loverboy Pellini tror jag inte för en sekund på, han väger för tunt i dessa samanhang.
Jag låser loppet med 5, 6, 7, och hojtar mest för Coolman Crown då han är en häst jag gillar skarpt (även om det ger minst pengar).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 14:10:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
heatison såg mycket bra ut när han vann sist, borde få en bra resa nu. fortuna access kan bli fast invändigt. kan coolman crown vinna den tunga vägen? dödens är inte lätt att vinna ifrån på v75. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 18:33:10  Ja nu när du säger det så vet jag ju fan vem du är ! 
Answer to: "Ja nu när du säger det så vet jag ju fan vem du är ! :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
roligt att höra en bajare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 22:07:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag vet att colman crown har stått skadad sedan åbystarten men att han tränar bra! men kan behöva loppet!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 22:08:30  Jag vet att colman crown har stått skadad sedan åbystarten men att han tränar bra! men kan behöva loppet!
Answer to: "Jag vet att colman crown har stått skadad sedan åbystarten men att han tr"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vinnaren är matrix reloded med örjan kilström  !mycket kilnk blir det om han vinner.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-23 23:47:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror på Erik och Mighty Value här, scenariot är spets - släpp - klassiskt vinnarhål och lika klassiskt "lucka till slut" vid långlopp. 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2007-11-23 23:49:02  Tror på Erik och Mighty Value här, scenariot är spets - släpp - klassiskt vinnarhål och lika klassiskt "lucka till slut" vid långlopp. 
Answer to: "Tror på Erik och Mighty Value här, scenariot är spets - släpp - klassis"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
JO jag fattar inte varför han snackas ner så mycket.. En gedigen pålle och ett spår som kan ge ett hyfsat lopp..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-24 10:36:59  Den höll riktigt bra senast efter att fått öppnat i ett stånhårt tempo!
Answer to: "Den höll riktigt bra senast efter att fått öppnat i ett stånhårt tempo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Håller med dig, kollade av det loppet nyss och Stanford gjorde en grym insats, den hästen som tidigare bara gick på speed var ju heroisk med 1,07 öppning på lång distans, första varvet på 13,7 i spets med halvtryck och gav sig sedan aldrig. Stanford och Fortune Access (som vann med halv längd) var ju långt före de andra i mål . Vet också att Hellstedt är nöjd med den i träningen inför detta loppet. Lucka till slut med flera halvtröga hästar där framme så är skrällen ett faktum..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-24 10:38:23  Tror på Erik och Mighty Value här, scenariot är spets - släpp - klassiskt vinnarhål och lika klassiskt "lucka till slut" vid långlopp. 
Answer to: "Tror på Erik och Mighty Value här, scenariot är spets - släpp - klassis"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mighty Value får ej vinnarhålet somär vikt för Stanford Hornline som är vesselsnabb ut.. 3 invändigt kanske...
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2007-11-24 11:45:42
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
stanford hornline körs GIVETVIST i spets och därav får mighty value vinnarhålet och med lucka är han 20m förre stanford hornline i mål,,,,,bättre häst på alla sätt och viss.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-11-24 16:22:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skönt att det skräller ibland iaf när man garderar upp :P