Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Personal ändringen
 

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-11-22 18:54:27

Became a member: 
Forum posts:
Tycker det är bra att ni sänkt kostnaden till 10.000kr för att anställa, sen fattar jag inte värför man inte bara kan bestämma vilken sorts tränare det är...
jag vill ha en som kan STYRKA men får aldrig en, har slösat massa pengar på det här och får alltid en slump mellan Intervall, Allround eller Finish...
man måste få bestämma vem man anställer, speciellt när dom alla börjar på en stjärna.
tack
Reply
Eriksson Posted: 2007-11-22 19:07:58 Answer to: "Tycker det är bra att ni sänkt kostnaden till 10.000kr för att anställa"

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12237
Specialiteten spelar inte så stor roll, bara några få procent.
Reply
Posted: 2007-11-22 20:24:05

Became a member: 
Forum posts:
Det kostar 4 000 kr att avskeda någon och 10 000 kr att anställa någon ny. Varje tränare kan endast träna en häst. Tänk på att tränarna kräver lön varje vecka.
Tränaren åldras ett år varje vecka och blir då också bättre. Efter att han fyller 50 år kommer tränaren att börja tappa skicklighet.
---------------------------------------------------------------------
Skall inte tränarna och skötarna åldras ett år på samma sätt som hästarna? (3 månader...)
Det känns lite knasigt med att hästen ökat ett år men tränare/skötare 12?

Eller har jag missat något?
Reply
[ 1 ]