1
2
[ 3
]
|
Mancher
|
Posted: 2008-11-01 13:09:53  Bobtail är dagens klaraste vinnare. Den är mkt bättre än alla andra i det här fältet. Vinner även från dödens om någon är så dum att svara Bobtail.
Answer to: "Bobtail är dagens klaraste vinnare. Den är mkt bättre än alla andra i d"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 2, AMBROISIE
|
Hon vinner absolut inte från dödens. Ambroisie leder detta från start till mål, om inte Erik väljer att köra. Kör han, släpper Jörgen till Erik, och spurtar ner den på OS. Simple as that!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-01 13:22:52  Hon vinner absolut inte från dödens. Ambroisie leder detta från start till mål, om inte Erik väljer att köra. Kör han, släpper Jörgen till Erik, och spurtar ner den på OS. Simple as that!
Answer to: "Hon vinner absolut inte från dödens. Ambroisie leder detta från start ti"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, HIGH HOPE FACE
|
ambroisie ska hinna förbi high hope face oxå,uhrberg ska ladda vad som går för spets har han sagt, vet inte hur snabb den är men chansen finns.......
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-01 13:24:51  ambroisie ska hinna förbi high hope face oxå,uhrberg ska ladda vad som går för spets har han sagt, vet inte hur snabb den är men chansen finns.......
Answer to: "ambroisie ska hinna förbi high hope face oxÃ¥,uhrberg ska ladda vad som gÃ"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, HIGH HOPE FACE
|
HHF är snabb ut!
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-11-01 13:30:05  HHF är snabb ut!
Answer to: "HHF är snabb ut!"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 2, AMBROISIE
|
HHF är snabb, men inte i närheten av Ambroisie, Nursery Rhyme och Viol Hornline.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-01 13:36:12  HHF är snabb, men inte i närheten av Ambroisie, Nursery Rhyme och Viol Hornline.
Answer to: "HHF är snabb, men inte i närheten av Ambroisie, Nursery Rhyme och Viol Ho"
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, HIGH HOPE FACE
|
hon svarde ut Ambroisie i derbysto uttagningen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-11-02 17:17:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
Padam.. Hur kan det komma sig att Ambroisie blev sist? Ojojoj.. Och otroligt nära att Vickan knäppt Bobtail.. Hade hon vunnit, var det otrolig tur att jag hade henne på mitt system..  Men förvånande att Ambroisie inte klarade sig bättre, var gick det fel..? För hon galopperade väl inte heller enligt vad jag minns.. 
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|