[ 1
]
|
|
Posted: 2008-09-29 20:53:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
No horse found
Fin häst som som blir en bra treåring tidigt till nästa etapp!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-29 23:36:49 Edited(1): 2008-09-29 23:38:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Som jag måste betala 700.000 mer för än vad du gav för en dag sedan , Aaastrom 
Sedan måste jag kastrera ganska snart och med otur går han bara ner något steg i galopp och då har man köpt en häst för täby för 1.7 millar...i ett travspel...
Nja, det finns något här som får mig att tveka...och varför sälja så snart ?
Tränade han dåligt i natt ?
Min gissning bara eftersom du inte ens nämner träningen ! Något du var snabb med på sharp edge...men tränar han kanon så kanske han faktiskt kan vara värd en chansning även för dom pengarna !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-30 17:41:48  Som jag måste betala 700.000 mer för än vad du gav för en dag sedan , Aaastrom 
Sedan måste jag kastrera ganska snart och med otur går han bara ner något steg i galopp och då har man köpt en häst för täby för 1.7 millar...i ett travspel...
Nja, det finns något här som får mig att tveka...och varför sälja så snart ?
Tränade han dåligt i natt ?
Min gissning bara eftersom du inte ens nämner träningen ! Något du var snabb med på sharp edge...men tränar han kanon så kanske han faktiskt kan vara värd en chansning !
Answer to: "Som jag måste betala 700.000 mer för än vad du gav för en dag sedan , A"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha.
Jag gillar helt enkelt att göra affärer och såg chansen att tjäna en sjuhundring på denna. Tycker jag fick honom relativt billigt om man tänker på att han har rätt fina värden.
Inget skumt med något. Han tränade 0.300 på spurt som ettåring det är allt jag vet. Tränar som tvååring inatt och det får vi se hur det går.
Men tänk vad fin häst du har om du lyckas med kastreringen! Direkt mot Kriteriet!
Den som vågar chansa bjuder!
Den har ju trots allt mycket fina blå värden, så priset är ju inte "överdrivet"!
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-09-30 18:17:58
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Priset är inte överdrivet sett till de blå värdena men han tränar ju riktigt dåligt på intervall som jag förstått det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-30 18:26:41  Priset är inte överdrivet sett till de blå värdena men han tränar ju riktigt dåligt på intervall som jag förstått det.
Answer to: "Priset är inte överdrivet sett till de blå värdena men han tränar ju r"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det har jag inte provat ännu.
Fast av den allmänna träningen att döma så är det inte bra..
Men som sagt, han har redan fina blå värden och behöver inte öka "jätte mycket" för att vara en bra treåring.
Man få hoppas att skallen är bra! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-30 20:20:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
Sant Aaastrom. Han har bra utgångsvärden. Inget snack om det !
Sedan är nog jag fel att uttala mig. Jag kör inte så hårt med mina som 3-åringar ändå, utan låter dom träna på och hoppas på att jag ska ha ett par kanonfina 5-6åringar inom en etapp eller två.
För den som siktat på årgångslopp kan han så klart vara värd det med en lyckad kastrering.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|