Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75 Kung 2008

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Eriksson Posted: 2008-09-24 22:15:05

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
Resultaten skall nu vara uppdaterade och jag hoppas att alla omgångar skall som inte hade rättats skall ha blivit det nu.

Var en liten bugg som hade gjort så att den automatiska uppdateringen inte fungerade som den skulle. Ska dock fungera perfekt nu.

Lycka till allihopa.
Reply
Cherry Posted: 2008-09-24 22:39:39 Answer to: "Resultaten skall nu vara uppdaterade och jag hoppas att alla omgångar skal"

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Resultaten från V75-omgången tisdagen den 29:e juli har fortfarande inte registrerats i Oddsjakten. Hade det varit fina priser även i Oddsjakten hade jag varit väldigt ledsen för det...
Reply
Posted: 2008-09-25 14:36:38

Became a member: 
Forum posts:
Tjena alla!
Vad anser ni om detta=
I lördags fick jag lite över 13000 kr på v75 men på Kung V75 2008 så fick jag in 852 kr.
Jag fick in 1:an i andra tack vare turordningen då min 2:a var struken.
Anser inte ni att det borde räknas då detta är en tävling då det gäller priser?
Tycker att det är skillnad på oddsjakten då den fortfarande är prov eller nåt.
Mvh.
Blomman76
Reply
Posted: 2008-09-26 12:33:20

Became a member: 
Forum posts:
jag håller med...
men jag hade varit mest glad över dom RIKTIGA pengarna oavsett... Grattis förresten !!
Men klart att det skall vara turordning på Kung V75 (eller t o m så att man kan sätta egna reserver). Oddsjakten tycker jag dock inte att man ska få in en reserv, där får man vara vaken och ändra i tid om man vill vara med o fajtas. Oddsjakten e ju mer som ett vinnarspel, blir en häst struken så annuleras spelet, du får alltså inte in någon efter turordningen
Lycka till i helgen alla...
Själv e jag på plats (igen)
Reply
Posted: 2008-09-26 17:50:19 Answer to: "Tjena alla! Vad anser ni om detta= I lördags fick jag lite över 13000 k"

Became a member: 
Forum posts:
du är bara värd en sexa du hade ju snott hästar av mig oxå örjan, sen sa svenne att de var din farsa som tog ute de så du ska inte ha några pengar på v75 kungen ses nästa vecka..........
Reply
[ 1 ]