1
[ 2
]
|
Cherry
|
Posted: 2008-09-12 12:21:06
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 3, DUDE KEMP
|
Fart finns men den har inte fått till det fullt ut och nu verkar ju dessutom formen vara dålig så jag tror också Dude Kemp är klar, men jag är övertygad om att en Pippi i full form är en fullgod utmanare på kort distans. Detta är tydligen sista starten innan den skeppas tillbaks till staterna där den ska betäckas så vi lär inte få svar på exakt hur bra den är.
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2008-09-12 15:00:31
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
V 10, PIPPIWHITESTOCKNGS
|
Vänta nu Pippiwhitestockngs slog Beanie M.M,Sj´s Gold och Copper Beach i Sverigestart nummer 2 på 11.7 !!!!
I första var ju under elitloppshelgen då hon endast blev slagen av Skully Gully !
Så det lär ju vara bra mycket bättre än vad Dude Kemp mött !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 15:17:38  Vänta nu Pippiwhitestockngs slog Beanie M.M,Sj´s Gold och Copper Beach i Sverigestart nummer 2 på 11.7 !!!!
I första var ju under elitloppshelgen då hon endast blev slagen av Skully Gully !
Så det lär ju vara bra mycket bättre än vad Dude Kemp mött !
Answer to: "Vänta nu Pippiwhitestockngs slog Beanie M.M,Sj´s Gold och Copper Beach i "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dude Kemp med helstängt lär ju bli svårslagen.. fast PIPPIWITHESTOCKINGS är en grym sprinter och är nte alls tokig..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 15:26:36
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, DUDE KEMP
|
copper beach kan jag hålla med om men resten av skiten du pratar om springer han 8 runt
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2008-09-12 15:35:39
|
V 10, PIPPIWHITESTOCKNGS
|
Hehe okej aja det är ju tillräckligt för att ha bättre merit lista än Dude kemp 
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2008-09-12 18:01:09
|
V 10, PIPPIWHITESTOCKNGS
|
Aja tar tillbaka att jag ska spika Pippiwhitestockngs med tanke på att det är sista starten i karriären för den hästen !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 18:24:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, DUDE KEMP
|
Håller faktiskt med flertalet om att Pippi blir riktigt farlig, så länge inte Dude kemp får fuska bort loppet där framme.
Pippi brukar ju hetsa upp sig alldeles för mycket med framspår. Och löser det sig nu kan hon avsluta ordentligt fort. Detsamma gäller en annan brud i loppet nämligen Debbie Brodda. För mig är inte Dude Kemp ett solklart singelstreck med tanke på att loppet innehåller flertalet mindre rutinerade kuskar som garanterat trycker på i dödens ifall de får chansen.
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2008-09-12 18:34:02  Håller faktiskt med flertalet om att Pippi blir riktigt farlig, så länge inte Dude kemp får fuska bort loppet där framme.
Pippi brukar ju hetsa upp sig alldeles för mycket med framspår. Och löser det sig nu kan hon avsluta ordentligt fort. Detsamma gäller en annan brud i loppet nämligen Debbie Brodda. För mig är inte Dude Kemp ett solklart singelstreck med tanke på att loppet innehåller flertalet mindre rutinerade kuskar som garanterat trycker på i dödens ifall de får chansen.
Answer to: "Håller faktiskt med flertalet om att Pippi blir riktigt farlig, så länge"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
V 3, DUDE KEMP
|
 loppet innehåller flertalet mindre rutinerade kuskar som garanterat trycker på i dödens ifall de får chansen.
Vilka då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 18:36:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, DUDE KEMP
|
Beanie M.M springer han knappast åttor runt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 19:04:06
|
Became a member:
Forum posts:
|
Pippi ska ju betäckas efter den här starten. Stig-H anser att hon inte verkar tycka det är kul att trava längre. Jag har svårt att se hetsige Pippa vinna detta med det i åtanke.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 19:29:53
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, DUDE KEMP
|
Om inte Dude Kemp tar ledningen lär han få den efter 300 meter. Sedan är det spel mot ett mål. Dagens bästa spik, tyvärr med tanke på strecken.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 21:52:31  Om inte Dude Kemp tar ledningen lär han få den efter 300 meter. Sedan är det spel mot ett mål. Dagens bästa spik, tyvärr med tanke på strecken.
Answer to: "Om inte Dude Kemp tar ledningen lär han få den efter 300 meter. Se"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Dude Kemp runt om.. dagens spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 23:04:18
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, JENSPETER HORNLINE
|
Dude Kemp är verkligen inte klar. Det finns en del bra hästar emot som absolut kan besegra honom om de är på topp. Dock kan man nog knappast hitta en bättre spik i omgången då han sannolikt vinner ett sånt här lopp typ 8 ggr av tio
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 10:18:12  Dude Kemp är verkligen inte klar. Det finns en del bra hästar emot som absolut kan besegra honom om de är på topp. Dock kan man nog knappast hitta en bättre spik i omgången då han sannolikt vinner ett sånt här lopp typ 8 ggr av tio
Answer to: "Dude Kemp är verkligen inte klar. Det finns en del bra hästar emot som ab"
|
Became a member:
Forum posts:
|
känns väl rätt långsökt att JENSPETER HORNLINE SKA VINNA... samt Pippiwithestockings som är värst emot kommer få göra mycket jobb och Jhonny Muscles på vingel?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 10:56:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, PIPPIWHITESTOCKNGS
|
Dude blir svårplockad men Pippi med Björn i vagnen kan bli intressant.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 11:07:58
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, DUDE KEMP
|
Det finns en viss möjlighet att Björn, Örjan och Adielsson kanske har "gjort up nåt"
Men jag spikar Dude ändå.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-13 13:27:31  Det finns en viss möjlighet att Björn, Örjan och Adielsson kanske har "gjort up nåt"
Men jag spikar Dude ändå.
Answer to: "Det finns en viss möjlighet att Björn, Örjan och Adielsson kanske har &q"
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, DUDE KEMP
|
gjort vadå dem behöver för det första komma i närheten av dude
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-09-13 14:19:25
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 4, DEBBIE BRODDA
|
Fy fan vad klantigt av mig  Hade dubblat på utgångssystemet men fegade ur...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-14 09:55:34
|
Became a member:
Forum posts:
V 3, DUDE KEMP
|
Tydligen så fick Dude Kemp ont någonstans. Han hängde på en töm redan 400 kvar, men Debbie Brodda var riktigt snabb.
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|