[ 1
]
|
|
Posted: 2008-09-10 23:48:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej alla, kanske många som inte vet, eller som lätt glömt (eftersom man kanske inte spelar så ofta på Skellefteås travbana) att dom har open stretch där. Gör ju det hela ´lite´mer till ett lotteri i min mening.
Men detta var mest en påminnelse.
Tack för mig och lycka till alla!

|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-11 10:28:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag tackar! uppskattad info. jag visste det inte och nu slipper jag kolla! tack.
kallblodet och sista kanske finns från rygg ledaren...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-11 13:01:57  jag tackar! uppskattad info. jag visste det inte och nu slipper jag kolla! tack.
kallblodet och sista kanske finns från rygg ledaren...
Answer to: "jag tackar! uppskattad info. jag visste det inte och nu slipper jag kolla! "
|
Became a member:
Forum posts:
|
I sista framför allt, om hästen i "vinnarhålet" heter Bob Hope 
|
|
Reply
|
|
Revenge
|
Posted: 2008-09-11 21:06:18
|
Became a member: 2008-09-05
Forum posts: 266
|
Open Strech är helt värdelöst bort med skiten så vi slipper ännu en lottorad på lördag !
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2008-09-12 14:58:38  Open Strech är helt värdelöst bort med skiten så vi slipper ännu en lottorad på lördag !
Answer to: "Open Strech är helt värdelöst bort med skiten så vi slipper ännu en lo"
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
 Open Strech är helt värdelöst bort med skiten
Instämmer.... skitdåligt... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 15:31:56   Open Strech är helt värdelöst bort med skiten
Instämmer.... skitdåligt... 
Answer to: "Open Strech är helt värdelöst bort med skiten
Instämm"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hoppsan du o ja överens
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 18:19:26 Edited(1): 2008-09-12 18:19:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tänk på att Skellefteå har ett av sveriges kortaste upplopp vilket gör att Open Stretch inte har lika stor betydelse. Det krävs enormt tvärspeediga hästar för att kunna utnyttja det och i det här startfältet är det väldigt få. Sen så är det i snitt bara 1 av 10 lopp som avgörs via Open Stretch.
Kan vara bra att ha det i åtanke.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-09-12 22:50:16  Tänk på att Skellefteå har ett av sveriges kortaste upplopp vilket gör att Open Stretch inte har lika stor betydelse. Det krävs enormt tvärspeediga hästar för att kunna utnyttja det och i det här startfältet är det väldigt få. Sen så är det i snitt bara 1 av 10 lopp som avgörs via Open Stretch.
Kan vara bra att fundera över det.
Answer to: "Tänk på att Skellefteå har ett av sveriges kortaste upplopp vilket gör "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men kusken i spets brukar ofta gasa lite extra i sista kurvan då det är o . s , men min åsikt är bara bort med skiten
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-09-13 01:52:22
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Bara för att få lite variation i inläggen så tänkte jag påpeka att jag gillar OS. Tycker att det är kul med lite variation och även om jag tycker att det räcker med de fyra banor som har det så hoppas jag att det kommer finnas kvar.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|