1
[ 2
]
|
|
Posted: 2008-07-04 19:13:35
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FERRARI BROLINE
|
Jag tycker att ALLA har chans att vinna detta loppet.. alla har likvärdig chans enligt mig.. Foolex känns lite överstreckad!, varning för Estragon Dag..
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-07-04 19:40:35
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 8, FERRARI BROLINE
|
Ferrare Broline är bästa hästen, måste vinna snart!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-04 19:45:07
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, GLEE FACE
|
Tycker inte de är bästa hästen, de måste nog va antingen Highlite eller Foolex som har bäst kapacitet...
Men däremot har ju Ferrari sämsta läget 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-04 21:34:24
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, HIGHLITE SURVIVOR
|
Ett ganska öppet lopp. Förmodligen så vinner Highlite Survivior pga att han är bästa hästen och när Torbjörn sitter bakom en sådan häst brukar han inte förlora. Men jag tar med 5 hästar här där man inte får räkna bort Nouvelle Pontus. 1,5,6,7,9
|
|
Reply
|
|
Mancher
|
Posted: 2008-07-04 23:28:24  Tycker inte de är bästa hästen, de måste nog va antingen Highlite eller Foolex som har bäst kapacitet...
Answer to: "Tycker inte de är bästa hästen, de måste nog va antingen Highlite eller"
|
Became a member: 2008-05-01
Forum posts: 3264
V 8, FERRARI BROLINE
|
 Tycker inte de är bästa hästen, de måste nog va antingen Highlite eller Foolex som har bäst kapacitet...
Kapacitetsmässigt är Ferrare Broline visst bästa hästen. Går inte bara efter resultatraden som du.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-07-05 10:05:58
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 9, GLEE FACE
|
Inte bråka grabbar, var och en får tycka o tro som den vill....okej!
Min vinnare är faktiskt Ludde( fast det tar emot  ) här, tycker den står på tur nu, sett otroligt fin ut på sistone, kan bara ta det lilla ugna här, så tror jag att han tar dom på OS här, kan även sitta 2-3 utvändigt och speeda ner dom sista biten. Bra chans Ludde, upp till dig här. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-05 10:32:00  Inte bråka grabbar, var och en får tycka o tro som den vill....okej!
Min vinnare är faktiskt Ludde( fast det tar emot  ) här, tycker den står på tur nu, sett otroligt fin ut på sistone, kan bara ta det lilla ugna här, så tror jag att han tar dom på OS här, kan även sitta 2-3 utvändigt och speeda ner dom sista biten. Bra chans Ludde, upp till dig här. 
Answer to: "Inte bråka grabbar, var och en får tycka o tro som den vill....okej! ;)
"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ronny Palm verkar rysligt uppåt på Highlite Survivor..
Det börjar lukta spik.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-05 10:39:31
|
Became a member:
Forum posts:
V 8, FERRARI BROLINE
|
TÄNK PÅ ATT Örjan Kihlström är obsegerad med Foolex ... 2 starter på V75 har gett två segrar repris?? .. värst emot tycker jag är Danne widegrens andra häst som kan få loppet lite grann i 2-3 ytter..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-07-05 11:53:34 Edited(1): 2008-07-05 11:54:57
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, GLEE FACE
|
HS har så klart bra chans, men jag har sett den ropas ut till spik både här och där. Fattar inte riktigt hur det kommer sig ?
Tycker det är en så´n där typisk mediasnackis som helt plötsligt alla ska haka på !
Hästen har trots allt bara 2 vinster på 14 försök på framspår. Den får nog jobba för at ta spets av Foolex . Den vinner inte direkt på beställning ...
Foolex vann 6 av 10 förra året . HS 3 av 15...
Kanske gör Örjan en patenterad och släpper om Jansson kör till, men hur ska HS då köras för att vinna. Foolex i rygg, urstarka spurtare som Glee Facwe och Mighty Value i 2-3e ytter ...
Spik knappast, men visst kan han vinna...Bara retar mig när t.ex. nybrink bestämmer sig för ett drag, men inte alls vill ta upp vad som talar emot !
Dålig journalistik
(ps:gillar nybrink för övrigt för han sticker ut lite...)
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|