[ 1
]
|
|
Posted: 2007-10-20 15:37:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
Schysst att ha fått prova denna tjänst gratis till idag. Jag finner inte tjänsten värd att betala för så det var väl sista besöket då. Värmningen på Citation lämnar mkt i övrigt att önska - har ju tjatat om värmningar förut, men på sådana här elithästar MÅSTE man kunna lämna korrekt info. Annars får man gå i värmningsskola eller nåt. Inga hemligheter hur världsartisterna ser ut när de är i form....att ranka favoriter längst ner känns inte heller bra när dom tokvinner...en kuse som lämnas på sista rankingplats ska göras det pga att den rimligen inte bör vinna..inte för att det är tufft att ranka favoriter lågt...plockade bort favoriten i fjärde pga detta..trodde ni visste ngt kollektivet inte visste...fel av mig där. Tja..lätt besviken nu i färskt torskläge förstås. Svårt att tippa förstås så man ska inte ha för höga krav........men betala för det..nja.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-10-20 15:58:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tycker att värmningsrapporterna har varit kanon!
Det var ju bara Kihlström i 2:a som det inte var info på men det lämnade ju Ekberg... ;-))
Vad man sen väljer att betala för är upp till var och en, vad har du hittat som är bättre?
Jag kollar ALLA tips/lopp/siter, tycker att travzonen har skött sig mycket bra.
Klart att man blir sur om man torskar hela tiden...men hitta någon annan att hacka på som förtjänar det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-10-20 17:17:43  Schysst att ha fått prova denna tjänst gratis till idag. Jag finner inte tjänsten värd att betala för så det var väl sista besöket då. Värmningen på Citation lämnar mkt i övrigt att önska - har ju tjatat om värmningar förut, men på sådana här elithästar MÅSTE man kunna lämna korrekt info. Annars får man gå i värmningsskola eller nåt. Inga hemligheter hur världsartisterna ser ut när de är i form....att ranka favoriter längst ner känns inte heller bra när dom tokvinner...en kuse som lämnas på sista rankingplats ska göras det pga att den rimligen inte bör vinna..inte för att det är tufft att ranka favoriter lågt...plockade bort favoriten i fjärde pga detta..trodde ni visste ngt kollektivet inte visste...fel av mig där. Tja..lätt besviken nu i färskt torskläge förstås. Svårt att tippa förstås så man ska inte ha för höga krav........men betala för det..nja.. 
Answer to: "Schysst att ha fått prova denna tjänst gratis till idag. Jag finner inte "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Förstår ärligt talat inte vad du menar med ditt inlägg.
Har varit inne på det tidigare, vi ser alla saker och ting på olika sätt och jag tyckte Citation såg riktigt kantig ut och oinspirerad ut. Har sett honom så oerhört mycket bättre.
Att han inte var på tårna idag kan du fråga Adielsson, har snackat med kretsen kring hästen som höll med att hästen saknade sin spänst idag och därför inte var på hugget från start.
- Megafavoriten Citation värmningsrapport:
Väldigt tråkigt intryck, travar illa, oinspirerad uppsyn, klart minus.
- Home Blåbjerg värmningsrapport som vann:
Lyser av form, fokuserat intryck och trav, klart plus!
Detta är en värmningsrapporter du borde hylla istället för att såga..
Att du inte gillar infon har jag inga problem att ta till mig, vi siktar alltid på att förbättra oss och är aldrig nöjda
/ Andreas
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-10-20 17:22:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hacka o hacka...ganska saklig kritik tycker jag. Tänker man ta 400kr ggr 250 per månad får man räkna med kritik om man inte levererar. En rätt vass lön för att bl.a gissa hurvida en häst värmt bra eller ej vilket verkar vara fallet med Citation idag...vad var så kanon med den värmningen? Att det blev torsk hade inte med det att göra ju. Nä..jag vet at Larsson är en duktig tippare så tro inte att jag är enbart kritisk heller. Hoppas ni får valuta för slantana och det menr jag verkligen. Att jag själv står över torde garantera framgång ;-)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-10-20 17:27:01  Schysst att ha fått prova denna tjänst gratis till idag. Jag finner inte tjänsten värd att betala för så det var väl sista besöket då. Värmningen på Citation lämnar mkt i övrigt att önska - har ju tjatat om värmningar förut, men på sådana här elithästar MÅSTE man kunna lämna korrekt info. Annars får man gå i värmningsskola eller nåt. Inga hemligheter hur världsartisterna ser ut när de är i form....att ranka favoriter längst ner känns inte heller bra när dom tokvinner...en kuse som lämnas på sista rankingplats ska göras det pga att den rimligen inte bör vinna..inte för att det är tufft att ranka favoriter lågt...plockade bort favoriten i fjärde pga detta..trodde ni visste ngt kollektivet inte visste...fel av mig där. Tja..lätt besviken nu i färskt torskläge förstås. Svårt att tippa förstås så man ska inte ha för höga krav........men betala för det..nja.. 
Answer to: "Schysst att ha fått prova denna tjänst gratis till idag. Jag finner inte "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Angående Solid Lady Spin som vi rankade rejält lågt,
Först och främst för att jag pratade med en kontakt som låg väldigt lågt, hon hade stått över en del och varit sjuk sedan sist.
Sedan fick jag info om att Ulrica M. skulle laddas hårt för spets och troligen köras där, nu blev det inte så och favoriten fick lunka i lågt tempo där framme. Så att hon vann är inte så konstigt, det fanns dock mycket minustecken inför loppet, men hästen visade riktigt rejäla takter trots sjukuppehållet, och mycket vassare än vi hade på känn även om segern inte sa så mycket på sättet hon fick bestämma.
Detta stod även på analysen så jag tror du vet hur vi tänkte om du läst den.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-10-20 17:28:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
"vad var så kanon med den värmningsrapporten" ska det givetvis stå. Att mäster själv säger att citation värmt bra väger för mig tyngre....att han vinner loppet med alla andra löpscenarior borde te sig tydligt för alla som kan lite trav.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-10-20 17:41:39  Hacka o hacka...ganska saklig kritik tycker jag. Tänker man ta 400kr ggr 250 per månad får man räkna med kritik om man inte levererar. En rätt vass lön för att bl.a gissa hurvida en häst värmt bra eller ej vilket verkar vara fallet med Citation idag...vad var så kanon med den värmningen? Att det blev torsk hade inte med det att göra ju. Nä..jag vet at Larsson är en duktig tippare så tro inte att jag är enbart kritisk heller. Hoppas ni får valuta för slantana och det menr jag verkligen. Att jag själv står över torde garantera framgång ;-)
Answer to: "Hacka o hacka...ganska saklig kritik tycker jag. Tänker man ta 400kr ggr 2"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vad som var kanon med Citation´s värming? Ingenting. Som sagt.
Om du tror jag gissar värmingarna är du välkommen hit för att ta dig en titt hur vi arbetar.
I annat fall kan du söka dig någon annanstans, här är vi seriösa och levererar all värdeful info vi kan till våra medlemmar.
Kritik är det bästa du kan komma med som medlem och jag är alltid villig att diskutera trav, men som sagt så förstår jag inte ditt inlägg, jag antar att du såg loppet där Citation var seg från start istället för som en rem som han brukar vara. Värmningen var i samma stil, seg och oinspirerad. Mycket sämre än i somras tex.
Men vi ser alla saker på olika sätt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-10-20 17:43:38  "vad var så kanon med den värmningsrapporten" ska det givetvis stå. Att mäster själv säger att citation värmt bra väger för mig tyngre....att han vinner loppet med alla andra löpscenarior borde te sig tydligt för alla som kan lite trav.
Answer to: ""vad var så kanon med den värmningsrapporten" ska det givetvis "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Du kan fråga Stig om värmningar och han säger alltid bra eller helt okej, han sa likadant om Lindy Later till kollegan och den värmde inget vidare.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-10-20 17:48:37  "vad var så kanon med den värmningsrapporten" ska det givetvis stå. Att mäster själv säger att citation värmt bra väger för mig tyngre....att han vinner loppet med alla andra löpscenarior borde te sig tydligt för alla som kan lite trav.
Answer to: ""vad var så kanon med den värmningsrapporten" ska det givetvis "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att Citation vinner från ledningen i detta gänget är väl självklart, har ingenting med själva värmningen att göra,
Men det var just det att han såg oinspirerad och loj ut, vilket gjorde att Adielsson inte kunde hitta till just ledningen.
En laddad och fokuserad Citation hade aldrig släppt sig förbi Home Blåbjärg från start.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|