1
2
3
[ 4
]
|
B_Good
|
Posted: 2008-06-22 17:00:58  Gick ju ganska bra ändå, så jag kan nog inte låta bli. 
Answer to: "Gick ju ganska bra ändå, så jag kan nog inte låta bli.;)"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Man blir ju lite nyfiken på vad du är för en typ som dunkar in så stora summor varje vecka o gör det bra dessutom..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-22 17:26:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det är bara hälsosamt att vara lite nyfiken, va tråkigt det skulle vara att veta allting. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-06-22 17:29:48  Det är bara hälsosamt att vara lite nyfiken, va tråkigt det skulle vara att veta allting. 
Answer to: "Det är bara hälsosamt att vara lite nyfiken, va tråkigt det skulle vara "
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Spelar du i bolag eller alltid själv Moa?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-22 17:30:00  Fy vad tråkigt för dej moagnes! hade faktiskt nästan hellre sett att du hade fått in än att jag satte min lilla skitdubbel.
Answer to: "Fy vad tråkigt för dej moagnes! hade faktiskt nästan hellre sett att du "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tack för det. Grattis själv, det var ju fint odds på dubbeln.
Tar nya tag direkt och gör ett "förstakollensystem" till imorron. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-22 17:32:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
Satte 7:an på ramen, men tyvärr så stämde inte min ranking idag. Hade varit skönt med lite extraslantar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-22 17:32:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ibland med jobbarkompisar och ibland själv. Idag var det med jobbet på stora och det "lilla" själv. Kommer att få skäll imorron för att jag skrev i fel och missade Landlubber. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-22 18:44:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
som jag skrivit innan så läste jag att en miljonvinnare skrev att dom fransk-amerikanska hästarna är bra och "alltid" ska spelas. tittar man på startlistorna för idag är där ungefär 5-7 såna hästar och 2 av dom vann, tror jag. dessa hästar ska alldeles uppenbarligen med på kupongen. har kollat resultaten av dessa fr-us-hästar dom 3 senaste veckorna och tipset är rätt. spela fransk-amerikanska hästar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-22 19:22:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spelar tillsammans med farsan, och det är endast jag som tippar. Han är borta gällande trav. Prickade in sex rätt av sju, så det var rätt så kul. Blev väl ingen stor siffra att dela på, men var kul trots allt. Detta var raden vi hade:
1: 3-5 (Där vi sprack och jag ger därmed upp om Global)
2: 2-7-12 (Synd att jag har noll koll hur man lirar vinnare och plats, annars hade den varit fin)
3: 10
4: 7-11-13 (Hade inte Montana strulat på upploppet hade det nog blivit mer)
5: 1
6: 1-4-9-11
7: 4-6-10
108kr satsade. 50kr var och vann väl någon tusenlapp var också. Är jag jävligt nöjd med just nu. Lite surt att Dame Arrow som jag tidigare varit inne på, men haft usla spår passar nu på att skrälla. Fanns ju med bland de sex hästar man skrev upp i måndags, men var väl aldrig riktigt med bland de jag funderade på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-22 22:17:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Satagooparna som hållit tyst om att nästan alla deras hästar varit röda i halsen av någon konstig anledning. Hade ju kunnat få en att tänka om en hel del.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-06-22 22:40:22
|
|
Håller med dig dasse....känner mig lurad i första avd.....hatar Goop ännu mer nu. he he...fast det kan bli dyrt.
måste säga till dig Bravo_Per förutom snyggt jobbat för att vara amatör som du erkänner ärligt(eloge, för det har vissa svårt för)
måste samtidigt säga att Montana var ganska seg redan i sista sväng där spurten ebbade ut....fast det gjorde den för de flesta o även vinnaren stapplade imål och målsnöret rädda den. Gentle Love däremot hade rubbet kvar och läs Peter Untersteiners uttalande efter loppet att han trodde han skulle vinna med tio meter utan galopp, så bra kändes han i det läget.
Det såg man också, den ende som såg pigg ut i det läget.
Men så är det, där var skillnaden mellan 100.000 i utdeln och 1.000.000 ungefär... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-22 23:18:04  Håller med dig dasse....känner mig lurad i första avd.....hatar Goop ännu mer nu. he he...fast det kan bli dyrt.
måste säga till dig Bravo_Per förutom snyggt jobbat för att vara amatör som du erkänner ärligt(eloge, för det har vissa svårt för)
måste samtidigt säga att Montana var ganska seg redan i sista sväng där spurten ebbade ut....fast det gjorde den för de flesta o även vinnaren stapplade imål och målsnöret rädda den. Gentle Love däremot hade rubbet kvar och läs Peter Untersteiners uttalande efter loppet att han trodde han skulle vinna med tio meter utan galopp, så bra kändes han i det läget.
Det såg man också, den ende som såg pigg ut i det läget.
Men så är det, där var skillnaden mellan 100.000 i utdeln och 1.000.000 ungefär... 
Answer to: "Håller med dig dasse....känner mig lurad i första avd.....hatar Goop än"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det var nog Gentle Love jag menade. Den där hästen som var på väg att ta ett ordenligt grepp på spurten och sen strulade till det med löpningen, och det sket sig. Blandar nog ihop hästarna här. Hade nog blivit mäkta deprimerad om Svensson hade prickat in spurten, då det var en häst jag plockade bort i sista sekunden.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-06-23 00:30:44
|
|
Precis...för den var nog stenklar i det läget, jag är lite sparsam med att säga att han vunnit utan galopp då man aldrig kan få reda på det, men nog såg han "klar" ut. Synd , för den tippa jag etta i oddsjakten och hade med på mina system, den hade rensat bäst av dessa dessutom.
Lycka till nästa gång tar vi dom i alla sju loppen. 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|