1
2
[ 3
]
|
|
Posted: 2008-05-24 10:03:06
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAID FOR TAG
|
11. Simb Mirage har imponerat, specielt på Åby i april när hon var slagen tvåa bakom Fama Currit... Men blir kanske svårt för någon att vinna detta när norrbaggen fått drömspår och Tigger bakspår.... svårt att se han (läs; Olav Mikkelborg) förlora detta...!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-24 10:05:55
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAID FOR TAG
|
tigger kunde ju inte växla maid for tag senast från vinnar hålet. simb mirage är väl lite av en medhängare? lever gott på startsnabbhet. jag har faktiskt också svårt att se mikkelborg förlora. faktiskt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-24 10:08:42
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, MAID FOR TAG
|
Ja, men hade Tigger fått ett och Mikkelborg nio så hade det varit lite mer öppet... det var så jag menade med att Tigger fått bakspår....! Simb Mirage gör bra lopp (ibland).... Men kan vara som du säger, men bra lopp är det ändå 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-24 10:17:08  Ja, men hade Tigger fått ett och Mikkelborg nio så hade det varit lite mer öppet... det var så jag menade med att Tigger fått bakspår....! Simb Mirage gör bra lopp (ibland).... Men kan vara som du säger, men bra lopp är det ändå 
Answer to: "Ja, men hade Tigger fått ett och Mikkelborg nio så hade det varit lite me"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Var i norge såg taigen riktigt dålig.Tigger är riktigt toppad för dagen väljer den perfekta ryggen i ett toktempo första 500 metrarna.Lovar att erik måste gasa för fullt där ute på vingen vilket gynnar tigger idag.
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-05-24 10:43:37  Var i norge såg taigen riktigt dålig.Tigger är riktigt toppad för dagen väljer den perfekta ryggen i ett toktempo första 500 metrarna.Lovar att erik måste gasa för fullt där ute på vingen vilket gynnar tigger idag.
Answer to: "Var i norge såg taigen riktigt dålig.Tigger är riktigt toppad för dagen"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
V 6, PASSIONATE KEMP
|
Passionate kemp spik nu när Lady är struken. Plockar ner Maid for tag från dödens och nu finns det inga hot bakifrån heller. Var trots allt bara slagen av Going kronos i comebacken efter lång frånvaro och lär inte vara sämre nu.
|
|
Reply
|
|
rotagg
|
Posted: 2008-05-24 11:57:50
|
Became a member: 2007-09-30
Forum posts: 413
|
Mikkelborg släpper??
"Jag provar för ledningen, men jag kommer att köra med huvudet, och det är inte helt otänkbart att jag släpper om det blir för hårt tryck, Passionate Kemp kan ju vara en bra rygg" säger Olav Mikkelborg.
Fattar ingenting.. Känns som att utdelningen kan bli låg idag..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-24 12:00:53  Mikkelborg släpper??
"Jag provar för ledningen, men jag kommer att köra med huvudet, och det är inte helt otänkbart att jag släpper om det blir för hårt tryck, Passionate Kemp kan ju vara en bra rygg" säger Olav Mikkelborg.
Fattar ingenting.. Känns som att utdelningen kan bli låg idag..
Answer to: "Mikkelborg släpper??
"Jag provar för ledningen, men jag kommer at"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Mycket snack från mikkelborg.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2008-05-24 19:47:30
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
V 2, DAME ARROW
|
Någon mer än jag som tycker 3.4 ggr var typ dagens överodds! Stod ju spets och slut i programet! TACK!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-25 12:33:11  Någon mer än jag som tycker 3.4 ggr var typ dagens överodds! Stod ju spets och slut i programet! TACK!
Answer to: "Någon mer än jag som tycker 3.4 ggr var typ dagens överodds! Stod ju spe"
|
Became a member:
Forum posts:
|
i stoeleitloppen är det bara att strecka dom 5 översta. nån av dom vinner. alltid.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|