[ 1
]
|
|
Posted: 2008-04-26 18:06:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tre V75-vinnare delade på 26 miljoner kronor
2008-04-26 17:55
När dagens V75-omgång kördes i Umeå blev det miljonutdelning igen. Endast tre system klarade alla sju vinnarna och de belönades med 7,6 – 9,3 miljoner kronor var.
Fjolåret var ett rekordår vad gäller utdelning på hästspel. Dels vann två V75-spelare över 45 miljoner kronor var och dels så vann rekordmånga en miljon eller mer, då 205 spelare blev miljonärer.
Nu börjar även innevarande år att skapa många miljonärer. Förra veckan blev nio innehavare av ett system med sju rätt dubbel- eller trippelmiljonärer.
Idag var det tre system som klarade sju rätt. Alla tre var spelade via nätet (ATG.se) och alla tre hade satsat över 1 000 kronor. De belönades med 7,62, 9,35 och 9,37 miljoner kronor.
Så här ser dagens vinstlista ut:
Inlämnat, Insats kronor, Antal ”spikar”, Antal 7-6-5, Vinst kronor
ATG.se, Över 1 000, 1, 1-16-106, 7.621.466
ATG.se, Över 1 000, 1, 1-37-549, 9.351.812
ATG.se, Över 1 000, 0, 1-37-559, 9.372.122
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 18:10:06 Edited(1): 2008-04-26 18:10:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Måste ha varit riktigt STORA system?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 18:12:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, de två största kostade väl fem lax iaf.
Det "minsta" kanske 1-2.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 18:13:34 Edited(2): 2008-04-26 18:14:10  Ja, de två största kostade väl fem lax iaf.
Det "minsta" kanske 1-2.
Answer to: "Ja, de två största kostade väl fem lax iaf.
Det "minsta" kans"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 Ja, de två största kostade väl fem lax iaf.
Räcker de.. ? Tänkte på alla jävla hundra femmor.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-26 18:14:48   Ja, de två största kostade väl fem lax iaf.
Räcker de.. ? Tänkte på alla jävla hundra femmor.
Answer to: "Ja, de två största kostade väl fem lax iaf.
Räcker de"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej det gör det nog fan inte.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-28 16:53:40  Nej det gör det nog fan inte.
Answer to: "Nej det gör det nog fan inte."
|
Became a member:
Forum posts:
|
faktum är att det bara var en enda häst som låg under mitten på streckfördelningen. kör man joker och bara plockar uppifrån och ner så får man 6 rätt om man kör med rätt reduceringar. men då måste systemet kosta typ 2-3000. jag, mitt nöt, plockade förstås bort ett par av dessa vinnare till förmån för mindre streckade och rök förstås... detta i tron att man ska komma närmre miljonerna då... hade ju suttit fint med över 100 000 på 6 rätt...
och det behövs inga märkvärdiga reduceringar heller. alla mina standardreduceringar höll i lördags. inte så svår omgång som man kan tro alltså och ändå ger den 7 000 000... och man själv får inte ens en femma tillbaka... för att man fiskar miljoner... och plockar fel hästar istället för att bara plocka uppifrån och ner... man hade ju tillomed kunnat spika favorit i första och få sex rätt genom att bara köra uppifrån och ner...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 23:13:01
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja, inte var det speciellt svårt heller...
Efter tre avdelningar satt jag med tre rätt, dock fortfarande lite sur över att Johnny Takter körde "hem" med Balder Exclusive då jag även hade streckat Ove A Lindqvist med 21-oddsaren och tvåa i mål (efter galloperande häst) Barbar B.M.W...
I andra avdelningen hade jag fyra streck, Adielssons galopperade, men sedan hade jag både Electra Bac och Ninia De Montree... I tredje lämnade jag inget åt slumpen och plockade in tre streck även här... Digger, Go On Pale och så Dig For Dollars... Så långt var jag både nöjd och glad...
Sedan i fjärde avdelningen satt jag med spik på La Bella Still... jävlar vad jag skrek och hoppad i soffan när hon såg fin ut på upploppet, men där sket det sig totalt... Tacka Roger N Olsson för det.... Klart att man kanske aldrig plockat med Zac Seabrook, men La Bella Still, borde vunnit
I femte avdelningen satt jag med fem streck och kände mig ganska säker... men återigen en andraplats genom 16-oddsaren Lapp Lotus... Dålig ranking av mig där...
I sjätte satt man med två streck och fortfarande chans på fem rätt... Asterix Tooma såg smällfin ut senast och hade man haft mod hade man haft en spik till på systemet och kanske haft de där fem rätten åtminstone... Mina streck, etta och tvåa i denna avdelning....!
I sista avdelningen var det spik på Francoso... men det gick inte riktigt...
Facit mina strecks placeringar...
Avdelning 1: 1,2,6,0
Avdelning 2: 1,2,4,0
Avdelning 3: 1,3,4
Avdelning 4: 2
Avdelning 5: 2,3,4,6,7
Avdelning 6: 1,2
Avdelning 7: 2
Detta på ett system för 240kronor... Vad jag ville ha sagt med detta vet jag inte... men ville väl bara "beklaga" mig någon stans att det inge gick som jag ville... men kan man inte räkna andraplatser också?? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-05-02 23:35:01  Ja, inte var det speciellt svårt heller...
Efter tre avdelningar satt jag med tre rätt, dock fortfarande lite sur över att Johnny Takter körde "hem" med Balder Exclusive då jag även hade streckat Ove A Lindqvist med 21-oddsaren och tvåa i mål (efter galloperande häst) Barbar B.M.W...
I andra avdelningen hade jag fyra streck, Adielssons galopperade, men sedan hade jag både Electra Bac och Ninia De Montree... I tredje lämnade jag inget åt slumpen och plockade in tre streck även här... Digger, Go On Pale och så Dig For Dollars... Så långt var jag både nöjd och glad...
Sedan i fjärde avdelningen satt jag med spik på La Bella Still... jävlar vad jag skrek och hoppad i soffan när hon såg fin ut på upploppet, men där sket det sig totalt... Tacka Roger N Olsson för det.... Klart att man kanske aldrig plockat med Zac Seabrook, men La Bella Still, borde vunnit
I femte avdelningen satt jag med fem streck och kände mig ganska säker... men återigen en andraplats genom 16-oddsaren Lapp Lotus... Dålig ranking av mig där...
I sjätte satt man med två streck och fortfarande chans på fem rätt... Asterix Tooma såg smällfin ut senast och hade man haft mod hade man haft en spik till på systemet och kanske haft de där fem rätten åtminstone... Mina streck, etta och tvåa i denna avdelning....!
I sista avdelningen var det spik på Francoso... men det gick inte riktigt...
Facit mina strecks placeringar...
Avdelning 1: 1,2,6,0
Avdelning 2: 1,2,4,0
Avdelning 3: 1,3,4
Avdelning 4: 2
Avdelning 5: 2,3,4,6,7
Avdelning 6: 1,2
Avdelning 7: 2
Detta på ett system för 240kronor... Vad jag ville ha sagt med detta vet jag inte... men ville väl bara "beklaga" mig någon stans att det inge gick som jag ville... men kan man inte räkna andraplatser också?? 
Answer to: "Ja, inte var det speciellt svårt heller...
Efter tre avdelningar satt "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ouch! Bra tippat annars.
|
|
Reply
|
|
|