[ 1
]
|
|
Posted: 2007-09-29 14:41:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
hmmm. Meadow zoot???? inte så dålig som ni trodde va? Varken från värmningen eller tipset. Förklaring?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-29 15:31:09  hmmm. Meadow zoot???? inte så dålig som ni trodde va? Varken från värmningen eller tipset. Förklaring?
Answer to: "hmmm. Meadow zoot???? inte så dålig som ni trodde va? Varken från värmn"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tjena hunken.
Sånna här inlägg är knappt värt att kommentera, självklart är det hur lätt som helst att kritisera när loppet är kört osv..
Vill du snacka trav får du diskutera inför, eller komma med vettiga åsikter.
Meadow Zoot gjorde ett jättelopp och överraskade rejält på mig. Att vi rankade honom långt ner beror helt enkelt på att vi inte trodde på honom, som framgår i analysen.
Angående värmningen skulle jag vilja se dina noteringar i såfall, han värmde väldigt knackigt och tveksamt - det var alla överens om jag pratat med. Till loppet tog han sig samman och det flöt bättre.
/ Andreas
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-29 15:45:45  Tjena hunken.
Sånna här inlägg är knappt värt att kommentera, självklart är det hur lätt som helst att kritisera när loppet är kört osv..
Vill du snacka trav får du diskutera inför, eller komma med vettiga åsikter.
Meadow Zoot gjorde ett jättelopp och överraskade rejält på mig. Att vi rankade honom långt ner beror helt enkelt på att vi inte trodde på honom, som framgår i analysen.
Angående värmningen skulle jag vilja se dina noteringar i såfall, han värmde väldigt knackigt och tveksamt - det var alla överens om jag pratat med. Till loppet tog han sig samman och det flöt bättre.
/ Andreas
Answer to: "Tjena hunken.
Sånna här inlägg är knappt värt att kommentera, själ"
|
Became a member:
Forum posts:
|
som individ ser man och uppfattar saker och ting efter sin egen omdömes- förmåga och tycke.
det passar bra här, alla har sin önske scanariot
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|