[ 1
]
|
|
Posted: 2007-09-22 09:36:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag brukar spela på kusk och spår, då streckar jag för hemma kusken D Aarum, (som har bra res i år), spår 4-5 auto är bästa spåren (idag 2640 är inte lika viktigt som på andra dist) hästen Prince Juliano top stam är en långtradare spelat i låga odds alla gånger även på bortaplan.
Hemma hästar oftast bra machade när det gäller tävlingar på hemmaplan.
Nr 5 Prince Juliano uppfyller mina krav som spik.
Undrar om ni kan ändra på fontot så att texten blir mer/lättare läsbart
Christos
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-22 11:44:21
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om man kollar lite spår på Färjestad så är det spår 1 och 6 (naturligtvis) och också mycket vinster från spår 12!
Lika som på Halmstad 1,6 och 8! Förmodligen open stretch...på 8:an.
Lycka till, jag tycker att det är en otroligt svår omgång. Just nu så ligger spikförslagen på Moe Tor och SJ´s Gold...men jag är rädd för att Hurricane Line kan hinna dit om det blir körning mellan SJ´s och Grooves Ben, ev också what a man...men han släpper nog.
//
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-09-22 12:29:36  Om man kollar lite spår på Färjestad så är det spår 1 och 6 (naturligtvis) och också mycket vinster från spår 12!
Lika som på Halmstad 1,6 och 8! Förmodligen open stretch...på 8:an.
Lycka till, jag tycker att det är en otroligt svår omgång. Just nu så ligger spikförslagen på Moe Tor och SJ´s Gold...men jag är rädd för att Hurricane Line kan hinna dit om det blir körning mellan SJ´s och Grooves Ben, ev också what a man...men han släpper nog.
//
Answer to: "Om man kollar lite spår på Färjestad så är det spår 1 och 6 (naturlig"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du har rätt ang spår och extra spår, visst har jag vunnit bra peng på Moe Tor men jag undrar starkt när d gäller rikstoto
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|