[ 1
]
|
|
Posted: 2008-04-05 10:09:20
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej,,
Undrar om det ar nagon som har ett online reduceringsprogram???
Tack!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 10:34:17
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet inget online program men däremot ett du kan ladda hem på trav.kubin.se, helt gratis och jag tycker programmet fungerar bra iaf
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 10:39:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet inte heller vad skillnaden mellan online och icke online program skulle vra, eftersom man ju måste reducera via internet?
kolla på travronden.se. där finns ett program som heter joker som du kan ladda hem och använda i ett år för runt 500kr. mycket bra program.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 10:49:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja det är i å för sig sant... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-05 11:46:45  ja det är i å för sig sant... 
Answer to: "ja det är i å för sig sant...:D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej!
Det bästa reducerings sajten tycker jag är ABCRANKE.SE. Överlägsen statistik. Joker systemethade jag förut och det rena dyngan mot ABCRANKEN.
Grattis test i en månad.
//Slem Helge
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-06 23:40:56 Edited(2): 2008-04-06 23:56:33  Hej,,
Tack!
Answer to: "Hej,,
T"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ett alternativ till Jokersystemet (Joker lär vara marknadsledande) är Travis eller Travis Multisystem, www.greenstar.se.
Det är inte heller ett onlineprogram utan för nedladdning (om det nu är det du menar), men har en hel del funktioner som inte Jokersystemet har. Dessutom är det en engångskostnad, en mycket bra investering om man vill spela på trav. Själv har jag båda och ett par till, men Joker och Travis är de bästa vad jag känner till, och de kompletterar varandra. Båda är bäst på sitt sätt.
Om det av någon anledning måste vara ett online-program så har Travnet något de kallar Travnet Xpert som är gratis. Du kan där göra vanliga ABC-system. I de ovanstående programmen kan du göra mycket mer.
Med online-program menar jag program som körs via en webbläsare, men det är kanske inte det du menar? Ovan nämnda program kan alla hämta startlistor/strecklistor och lämna in systemet via en fil över Internet, ifall det är det du menar.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-07 12:54:03
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag står bakom gratisprogrammet ´Hjälp på traven!´ ( http://trav.kubin.se) som nämnts ovan, så det jag skriver är förmodligen färgat av detta. Jag vill bara visa att det finns bra gratis alternativ.
- Webb-baserade program är bra om man spelar från olika datorer, och man kanske inte får installera program på dessa (eller om man har en Mac-dator, då utbudet av reduceringsprogram är obefintligt).
- Windows-program är ofta snabbare att jobba i och har mer funktioner, men om det är ett köpt program med licensnyckel kan det vara svårt att få installera det på mer än en dator.
´Hjälp på traven!´ är visserligen ett Windows-program, men eftersom det är gratis kan man installera det på så många datorer man vill utan något krångel.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|